دبیر پویش استانی ضیافت کریم خراسان شمالی گفت: در راستای طرح اطعام ایتام و نیازمندان و در ایام میلاد کریم اهل بیت(ع)٬ امروز ۲۰۰ نانوایی در نقاط محروم استان خراسان شمالی نان صلواتی پخت و توزیع می‌کنند.
کد خبر: ۸۴۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 09 May 2020

ایمان اشراقی اظهار داشت: طبق رسمی 15 ساله خادمین هیئات مختلف استان در قالب طرح ضیافت کریم و با هدایت و خادمی هیئت حسین جان(ع) بجنورد٬ در سالروز میلاد امام مجتبی(ع) اقدامات مختلفی را برای اطعام نیازمندان و محرومان بجنورد انجام می‌دهند.

وی افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و امر مقام معظم رهبری برای برگزاری یک رزمایش بزرگ مواسات و همدلی٬ خادمین هیئت حسین‌جان(ع) بجنورد از ابتدای ماه مبارک رمضان طرح «ضیافت کریم» را سر و سامان دادند و هر شب بیش از 300 پرس غذای گرم برای وعده سحری نیازمندان بجنوردی در مناطق حاشیه شهر بجنورد توزیع می‌شود.

دبیر پویش استانی ضیافت کریم خراسان شمالی گفت: در سنوات گذشته٬ در سالروز میلاد کریم اهل بیت(ع) 14000 نفر از مردم استان در قالب طرح افظاری ساده و باهمت خیرین امام حسنی اطعام و پذیرایی می‌شدند که امسال این طرح نیز با تغییراتی مواجه شده و اطعام به صورت بسته‌بندی تقدیم خانواده‌های نیازمند می‌شود.

اشراقی تصریح کرد: طرح بزرگ نان صلواتی در قالب پویش ضیافت کریم نیز با گستره‌ای استانی در 200 نقطه استان خراسان شمالی انجام می‌شود و امروز 100000 قرص نان به صورت صلواتی و به نیت شادی دل کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام منابع مالی این طرح از همت والای خیرین و مردم ولایی استان تهیه شده و در بین کمک‌های مردمی٬ از 2 هزار تومان تا 200 هزار تومان وجود دارد.

انتهای پیام/311/ ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار