کد خبر: ۹۱۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 18 November 2020

اگر تابه‌حال به ارومیه سفر نکرده‌اید و علاقه‌مند هستید از جاذبه‌های دیدنی آن بازدید کنید، این مطلب می‌تواند به شما کمک کند تا سفری مقرون‌به‌صرفه و مناسب را پشت‌سر بگذارید. ارومیه یکی از کلان‌شهرهای ایران است که در منطقه‌ شمال‌غرب واقع شده و به‌لحاظ تاریخی قدمت زیادی دارد. اکثر مردم آن آذری زبان هستند؛ اما قومیت‌های دیگری مانند کردها و ارمنی‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند. طبیعت این شهر شگفت‌انگیز است و مردمانی با قومیت‌های متنوع و فرهنگ‌های مختلف به‌شکل مسالمت‌آمیز کنار هم زندگی می‌کنند. با رزرو هتل ارومیه سفری پیش‌رو دارید که هر لحظه از آن خاطره‌انگیز خواهد بود. هتل های ارومیه با قیمت‌های مختلف قابل رزرو هستند و می‌توانید هتلی متناسب با بودجه خودتان پیدا کنید. در این مطلب با هتل های ارومیه آشنا می‌شوید.

هتل های ارومیه با قیمت مناسب

هتل آنا

هتل پنج ستاره آنا یکی از مجلل‌ترین هتل‌های این شهر است که می‌توانید اقامتی عالی و خاطره‌انگیز را در آن تجربه کنید. این هتل پنج ستاره امکاناتی مانند مجموعه تفریحات آبی ازجمله استخر و سونای خشک و حمام ترکی را دراختیار مسافران قرار می‌دهد. هزینه یک شب اقامت در هتل آنا با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌کند، از 900 هزار تومان آغاز می‌شود. هتل آنا در سال 1394 تاسیس شده و 21 طبقه و 196 باب اتاق و سوئیت دارد. ازجمله مزایای این هتل دسترسی مناسب به دانشگاه صنعتی ارومیه و پرسنل مجرب و امکانات پیشرفته آن است. با رزرو هتل ارومیه شرایط سفر و اقامت برای شما راحت‌تر خواهد بود.

هتل آریا

هتل چهار ستاره آریا در سال 1390 افتتاح شده و در سال 1397 هم فاز دوم آن به بهره‌برداری رسیده است. این هتل در 14 طبقه با 63 باب واحد اقامتی فضایی لوکس و لاکچری برای مسافرانی به‌حساب می‌آید که قصد اقامت در ارومیه را دارند. هتل آریا امکانات مفرحی مانند استخر، سونای خشک و جکوزی، میز بیلیارد و غار نمک را دراختیار مسافرانش قرار می‌دهد و میان هتل های ارومیه یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب و اقامت است. هزینه اقامت در هتل آریا برای یک شب از 400 هزارتومان شروع می‌شود.

هتل بین‌المللی پارک ارومیه

هتل‌ های ارومیه از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و برای انتخاب و رزرو هتل ارومیه با روند پیچیده‌ای مواجه نیستید. درمیان هتل‌ها، هتل پارک یکی از گزینه‌های مناسب برای شما خواهد بود. این هتل بزرگ در زمینی به مساحت 2500 مترمربع واقع شده و هفت طبقه دارد. به‌لحاظ مساحت هتل پارک، بزرگ‌ترین هتل ارومیه است که سوئیت‌هایش در چند دسته معمولی، رویال، سوپر رویال، یک تخته و دو تخته تقسیم‌بندی شده‌اند. نکته مثبت درمورد این هتل این است که اگر به اتاق‌هایی با مساحت بالا نیاز داشته باشید، می‌توانید با رزرو هتل ارومیه اقامتی دلچسب را تجربه کنید.

هتل های ارومیه با قیمت مناسب

هتل جهانگردی ارومیه

هتل جهانگردی یک هتل چهار ستاره‌ با قیمت مناسب و شرایط خوب است. هتل جهانگردی ارومیه امکانات مناسبی به مسافران ارائه می‌کند و دسترسی ویژه‌ای به موزه و بازار ارومیه، برج سه گنبد و همچنین کلیسای حضرت مریم (کلیسای ننه مریم) دارد. علاوه‌براین با اقامت در هتل جهانگردی فقط 40 کیلومتر با دریاچه ارومیه فاصله خواهید داشت. این هتل در شش طبقه ساخته شده است و 74 باب سوئیت و اتاق دراختیار مسافران قرار می‌دهد. اتاق‌های هتل در سه دسته یک تخته، دو تخته و سه تخته تقسیم‌بندی می‌شوند که همه اتاق‌ها از امکاناتی چون تلویزیون، مینی‌بار و اینترنت رایگان برخوردار هستند. اگر قصد اقامتی راحت و دلپذیر دارید، مجموعه هتل‌های جهانگردی در شهرهای مختلف ایران گزینه شناخته‌شده‌ای هستند و هتل جهانگردی ارومیه هم یکی از آن‌ها به‌شمار می‌رود.

هتل ساحل ارومیه

هتل سه ستاره ساحل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ارومیه محسوب می‌شود که در سال 1376 افتتاح شده است. هتل در شش طبقه ساخته شده و دسترسی مناسبی به بازار شهر دارد. این هتل تقریبا در مرکز شهر قرار گرفته و به‌لحاظ دسترسی موقعیت مناسبی برای مسافران فراهم می‌کند. هتل ساحل دو تالار بزرگ پذیرایی مناسب برای برگزاری عروسی هم دارد که هریک از آن‌ها نزدیک به 500 نفر ظرفیت دارند. قیمت اتاق یک تخته در هتل ساحل از 350 هزارتومان شروع می‌شود و بالاترین قیمت برای یک شب اقامت در سوئیت دو خوابه چهارتخته نزدیک به 900 هزارتومان است.

هتل ایران پارک

اگر قصد دارید اقامتی ارزان و کم‌هزینه را در شهر تجربه کنید، هتل ایران پارک در ارومیه گزینه مناسبی است که هزینه اقامت یک شب از آن 120 هزار تومان می‌شود. این هتل یک ستاره است و امکانات ویژه‌ای برای مسافران ندارد؛ ولی محیط هتل پاکیزه و استاندارد است.

ارومیه شهری تاریخی و پر از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی به‌حساب می‌آید. به‌همین خاطر سالانه مسافران زیادی برای بازدید از این شهر زیبا به آن سفر می‌کنند. اگر شما هم قصد دارید، به ارومیه سفر کنید پیش از آن از رزرو هتل ارومیه اطلاعات کسب کنید تا سفری دلچسب را پیش‌رو داشته باشید.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار