سرمربی تیم ملی تیروکمان معلولان کشورمان با مطلوب دانستن شرایط تمرینی در کیش گفت: امیدواریم در فرصت باقیمانده تا شروع پارالمپیک تیم به آمادگی جسمی و روانی مورد نیاز برسد.
کد خبر: ۹۱۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 23 November 2020

مجید کهتری  روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به شرایط ایده‌آل تمرینی در کیش گفت: امسال این دومین اردویی است که در مسیر المپیک ۲۰۲۰ برگزار می‌کنیم . اردوی قبلی در تهران برگزار شد که به واسطه موج سرما و کرونا و شرایطی که بچه‌ها از نظر معلولیت دارند،‌ تصمیم گرفتیم این اردو را با همکاری فدراسیون تیروکمان، پارالمپیک و موسسه ورزش کیش در این جزیره برگزار کنیم.خوشبختانه در اینجا شرایط خوبی از نظر آب‌وهوا ، سایت تیراندازی و هتل محل اقامت داریم و امیدواریم بچه‌ها  در سایه حمایت‌های صورت گرفته بتوانند انتظار جامعه ورزش را برآورده سازند.  

وی در خصوص مسابقات تدارکاتی در نظر گرفته شده تا شروع المپیک گفت: اواخر سال آینده یک دوره مسابقه به میزبانی جمهوری چک برگزار خواهد شد که آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک در ماده و کلاس‌های باقیمانده است. البته ما ۷ سهمیه خود را گرفته‌ایم ولی اگر تیم ما بتواند به حدنصاب‌های لازم برسد، قطعا حمایت لازم برای شرکت در این مسابقات صورت خواهد گرفت و می‌تواند فرصت خوبی برای محک فنی نفرات تیم باشد.

کهتری ادامه داد: باید تاکید کنم که رسیدن به حد نصاب های مورد انتظار پارا المپیک یک شرط اساسی است؛ چون در اینجا هم بحث رکوردی و تکنیکال مطرح است و هم شرایط آمادگی جسمانی و ذهنی و روانی که بچه‌ها بتوانند در مدت باقیمانده تا شروع پارالمپیک به آن برسند.

وی وقفه ۸ ماهه ایجاد شده به واسطه شرایط کرونا را در شرایط روانی تیم موثر دانست و گفت: در حال حاضر تلاش می‌کنیم تا بچه‌ها را از نظر ذهنی به شرایط ایده‌آل قبلی برسانیم و امیدواریم در این اردو و اردوهای آینده این مساله رقم بخورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار