حاصل آمد و رفت وزرا به البرز تا به‌حال آیا نتیجه‌ای هم برای این استان که از بدو‌ تاسیس شاهد ورود ضعیف‌ترین مدیران به آن بوده داشته است؟
کد خبر: ۹۴۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 02 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» تقریبا هر‌ماه شاهد ورود وزرای دولت به البرز هستیم، اما آیا این بازدیدها برای البرز‌نشینان ثمره‌ای در این سال‌ها داشته است‌؟ ایا این رفت‌‌و‌آمدها برای مردم استان ثمره‌ای هم جز افتتاح‌های جزئی و عکس‌های سلفی و گزارش سفر استانی به رئیس‌جمهور برای مسئولان داشته است! آیا مشکل بیکاری و فقر افسار گسیخته حاشیه‌نشینی و‌هزار و یک مشکل مردم غیور و انقلابی البرز با این امد و رفت‌ها برطرف شده است؟ آیا استاندار البرز با وزرای آموزش و پرورش راه‌ و ‌شهر‌سازی و نیرو مشکلات توقف عملیات گاز‌رسانی به ۵۷روستای جاده چالوس که با تبلیغات آن چنانی شروع و اکنون پیمانکار پروژه را رها کرده و وضعیت بسیار خطرناکی برای اتومبیل‌های عبوری ایجاد کرده است و از طرفی خطر پیش‌روی رود زیبای کرج و نابودی بیش از دو میلیون اصله درخت و اکو‌سیستم این منطقه و‌ دریافت حقآبه از سد امیر کبیر را درمیان گذاشته‌اند؟ یا دست‌آورد سفر وزارت نیرو‌ برای مردم البرز افتتاح و ‌تولید آب اشامیدنی مردم از چاه‌های آب بد‌بو و‌آهکی است؟! آیا جناب استاندار با وزیر آموزش و پرورش مشکلات ترک ‌تحصیل بسیاری از دانش‌آموزان به دلیل فقر والدین در عدم امکان خرید تبلت و دریافت برنامه‌های آموزشی را طرح کرده‌اند و ‌برای بازگشت دانش‌آموزان فقیر به تحصیل چاره‌اندیشی صورت پذیرفته است! به طور کلی دستاورد سفر وزرا به البرز چیست؟ چه مشکلی از روی دوش مردم این سفرهای گه و بیگاه برطرف شده است حداقل کاری که می توانست در این سفر‌ها طرح شود این بود که وزرا از گسیل مدیران کل ضعیف و پایان‌خدمتی به استان خودداری کند و ‌به مدیران توانمند داخل استان اعتماد کند تا در استان شاهد حضور مدیران بی‌انگیزه نباشیم.
کم لطفی دولت در تخصیص بودجه در این چندسال شامل حال البرز بوده است و‌ در این سال‌ها به دلیل نبود وجود مدیران توانمند البرز نتوانسته است ان طور که شایسته است تخصیص بودجه داشته باشد، بنابراین مشکلات البرز با آمد و رفت وزرا به استان حل نمی شود، بلکه با برنامه‌ریزی صحیح و عظم جهادی مدیران استانی در گسیل امکانات به استان و‌رفع مشکلات ریز‌ و‌ درشت و‌ برداشت گام‌های بلند در ایجاد اشتغال در استان‌، دریافت حق آبه از سدهای استان و جلوگیری از انتقال تونلی آب به خارج از استان ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری و انتقال زندان‌ها به خارج از استان و رفع مشکلات ریز ‌و ‌درشت مردم را می‌طلبد که البته با وجود مدیران پیگیر قوی و‌جهادی این موارد از رویا به واقعیت نزدیک می شود.

برزو کلانتری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار