کرونا در شیروان
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: موارد مثبت ابتلا به کرونا در هفته دوم فروردین ماه این شهرستان نسبت به هفته پیش از آن حدود ۳ برابر افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۵۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷ 08 April 2021
تابناک خراسان شمالی : دکتر سیده معصومه هاشمی  اظهار داشت: در حال حاضر به طور میانگین ۳۳ درصد موارد نمونه گیری شده کرونا در شیروان مثبت گزارش می‌شود که توزیع موارد سنی مثبت این ویروس در شهرستان سنین، ۳۰ تا ۵۰ سال است.

وی با اشاره به اینکه در روز‌های اخیر بین ۱۶ تا ۲۲ تخت بیمارستان توسط بیماران کووید۱۹ اشغال شده است گفت: محدودیت‌ها باید با سخت گیری بیشتری اعمال شود زیراکه اگر ظرفیت پذیرش بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان کامل شود تعدادی از بیماران به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر منتقل می‌شوند.

هاشمی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شیروان افزود: تاکنون تست کرونای پنج هزار و ۲۸۶ نفر در شیروان مثبت شده است که از این میزان ۴۷ درصد خانم و ۵۳ درصد آقا، ۸۳ درصد ساکن شهر و ۱۷ درصد ساکن روستا‌ها بوده اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: میزان استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین شهروندان پایین آمده است که این یک زنگ خطر جدی است و برای اطلاع رسانی به شهروندان ۷۰هزار پیامک کوتاه آموزی و هشدار دهنده ارسال خواهد شد.

رنگ بندی کرونایی شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان روز چهارشنبه به همراه شهرستان‌های بجنورد و اسفراین قرمز شد.

این شهرستان در مسیر اصلی استان‌های شمالی به مشهد مقدس واقع است که از چهارشنبه محدودیت‌های کرونایی در آن اعمال می‌شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار