کیومرث اسدی در گفتگو با تابناک:
شهردار شهرستان هرسین گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، به منظور کنترل و پیشگیری از گسترش این ویروس در کنار مردم بوده ایم و خدمات رسانی‌ها به شهروندان همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ 13 April 2021

کیومرث اسدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: شهرداری هرسین از ابتدای شیوع بیماری کرونا به منظور کنترل و پیشگیری از گسترش این ویروس منحوس، خدماتی را به شهروندان ارائه داده که همچنان نیز ادامه دارد.

وی افزود: اطلاع رسانی از طریق بنر در سطح شهر، تبلیغات محیطی، شعار‌های مقابله با کرونا، ارائه راه کار‌های پیشگیری از کرونا، پیام‌های هشدار دهنده، تعطیلی مراکز تفریحی و پارک‌های سطح شهر و سراب هرسین، همچنین محل‌های گردشگری و مکان‌های پر تجمع از جمله اقدامات صورت گرفته در شهرداری هرسین می‌باشد.

شهردار هرسین تصریح کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این دوران می‌توان به اطلاع رسانی و هشدار از طریق ماشین‌های آتش نشانی در سطح شهر و اعلام وضعیت قرمز برای آگاه سازی مردم، مسدود کردن قبرستان‌ها در ایام تعطیلات و جمعه آخر سال، جلوگیری از تجمعات گسترده، ضدعفونی کردن تاکسی‌های سطح شهر و نظارت بر آن‌ها به طور مستمر اشاره کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: توزیع ماسک رایگان در بین دست فروشان سطح شهر و شیفت بندی پرسنل اداره بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط پرسنل و ارباب رجوع و کنترل ارباب رجوع در مرکز ساختمان اداری از دیگر اقدامات شهرداری هرسین در زمان شیوع کرونا است.

اسدی در پایان تاکید کرد: بر اساس دستور العمل‌های ستاد کرونا استان و شهرستان و با توجه به اوج مجدد بیماری کرونا، اقدامات محوله به شهرداری و هشدار به شهروندان در سطح شهر ادامه دارد و در بازدید‌ها و نظارت‌های اتاق اصناف و اداره صمت از بازار و سطح شهر، همکاری لازم را داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار