مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی با موضوع ماه مهمانی خدا و تحت عنوان " بهار مناجات" در دست اجرا داریم.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 13 April 2021

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت فرا رسیدن ماه ضیافت الهی برنامه‌های مختلفی را در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در نظر دارد.

وی افزود: این برنامه‌ها با موضوع ماه مهمانی خدا و تحت عنوان "بهار مناجات" در قالب کارگاه‌های مجازی کانون در سامانه kpf اجرا خواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان معرفی کتاب‌های دینی و اخلاقی به وسیله اعضا و مربیان و برگزاری جشن مجازی میلاد کریم اهل بیت حضرت امام مجتبی (ع) را خواهیم داشت.

این مسئول خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه‌های کانون در ماه مبارک رمضان می‌توان به جزء خوانی و روخوانی قرآن کریم، یک حدیث، یک روایت و بیان احادیث و آیات به منظور ارتقا مکارم اخلاقی و سجایای رفتاری در بین کودکان و نوجوانان و معرفی کتاب‌های دینی و اخلاقی اشاره کرد.

وی ادامه داد: تولید محتوا فرهنگی، هنری و ادبی در قالب دل نوشته، شعرخوانی، متن ادبی با مضمون ماه مبارک، برپایی همایش نقاشی با عنوان به رنگ افطار، برپایی نمایشگاه مجازی آثار هنری مربیان و اعضای مراکز کانون استان با عنوان "به رنگ خدا" از دیگر برنامه‌های کانون است.

فتاحی تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان تهیه نشریه‌های دیواری و الکترونیکی با عنوان "باغبان نخلستان‌های توحید" و با معرفی مقام و شخصیت امیرالمومنین علی (ع) در ایام قدر را خواهیم داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار