رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۲۶ هزار و ۴۰۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی در جریان طرح نظارتی ویژه نوروز از ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ صورت گرفت و یک هزار و ۴۰۴ پرونده تخلف تشکیل شد.
کد خبر: ۹۵۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 13 April 2021

 

رامین صادقیان روز سه‌شنبه در مصاحبه‌ای با اشاره به انجام ۹۰ مورد گشت مشترک با ارگان‌های ذی‌ربط افزود: یک هزار و ۵۱۱ مورد تخلف با ارزش کل افزون بر ۱۱۳ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال کشف و پرونده متخلفان پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های کارشناسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته در راستای پاسخگویی به گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی، تعداد ۵۹۱ مورد دریافت شکایت تلفنی، کتبی و حضوری ثبت شد که ۱۳۲ فقره پرونده تخلف صنفی بود و ۲۰۰ مورد نیز در دست بررسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل استفاده از ناظران افتخاری را موجب افزایش بهره‌وری طرح نظارتی دانست و اضافه کرد: تشکیل نشست‌های مستمر کمیسیون و کنترل بازار در خصوص تهیه و توزیع کالاهای ضروری با تدابیر مناسب و هماهنگ با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط ضمن عرضه کالاهای مصرفی مورد نیاز، به لحاظ وفور با اشباع منطقی بازار، روند متعادلی را در روزهای پایان سال پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به طرح خرید و توزیع اقلام مختلف تنظیم بازار به صورت گسترده از سوی دولت با هدف ثابت نگه داشتن قیمت آنها از جمله ۱۴۲ تن مرغ و ۱۳ تن گوشت منجمد، ۵۰۰ تن برنج، ۹۵۴ تن شکر، ۸۴۲ تن روغن، ۲ هزار و ۲۰۰ تن سیب و پرتقال گفت: نوسان قیمت‌ها اغلب به صورت نامحسوس و در حد انتظار مصرف‌کنندگان بود.

پیش از شیوع ویروس کرونا بیش از ۴۲ هزار واحد صنفی مجاز دارای پروانه در بخش کسب و کار استان اردبیل فعالیت داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار