رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سهولت تردد در این ایام، تمهیدات ویژه ترافیکی در این استان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ 14 April 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ غلامعلی شرق گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور تسهیل در عبور و مرور و روان سازی ترافیک در معابر پرتردد شهری مستقر شده اند.

وی اضافه کرد: همه ساله در ساعات پایانی روز و نزدیک به زمان افطار در معابر پرتردد شهری شاهد ترافیک سنگینی هستیم که حضور پلیس در این مناطق بیشتر خواهد بود.

رییس پلیس راهور البرز خاطرنشان کرد که ماموران بیشتر در مقابل واحدهای صنفی مانند قنادی ها، مراکز فروش غذاهای افطاری  مستقر تا ایجاد  ترافیک جلوگیری کنند.

وی از عموم مردم خواست زمان خریدهای خود را تنظیم تا در نزدیک افطار ترافیک در معابر شهری سنگین تر نشود.

شرق همچنین از رانندگان خواست با توجه به حجم بالای تردد در این مدت از پارک دوبل در معابرهای نزدیک مراکز خرید خودداری کنند.

رییس پلیس راهور  در بخش دیگری از سخنان خود به اعمال محدودیت تردد شبانه اشاره کرد و گفت طرح منع تردد از ساعت ۲۲ الی سه بامداد در مناطق مختلف استان البرز همچنان در حال اجرا و رانندگان متخلف اعمال قانون می شوند.

وی یادآورشد: اکنون بیش از ۸۰ درصد مردم اجرای طرح قانون ‌محدودیت تردد در استان البرز را رعایت می کنند.

رییس پلیس راهور البرز خاطرنشان کرد : رانندگان توجه داشته باشند که دراجرای این طرح دوربین های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود.

شرق افزود: صاحبان اصناف نیز ساعات فعالیت خود را طوری برنامه ریزی کنند که به شروع محدودیت تلاقی نشود که موجب ایجاد ترافیک سنگین و جریمه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار