رییس مرکز بهداشت اراک از دادن اخطار و پلمپ واحدهای صنفی به دلیل فعالیت غیرمجاز در ایام کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 14 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سعید محمد دوست، افزود: با توجه به اینکه وضعیت کنونی استان مرکزی قرمز و بحرانی می باشد، هر رنگ بندی از سوی ستاد ملی قوانین خاص خودش را دارد و برای کنترل اپیدمی باید پایبند قوانین بود.
وی یادآورشد: با توجه به شرایط کنونی استان مرکزی تنها مشاغل گروه ۱ مجاز به فعالیت می باشند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت گروه های شغلی دو، سه و چهار نسبت به اخطار و پلمب آن واحدها سریعاً اقدام صورت می گیرد.
وی تاکید کرد: مورخ بیست و دوم فروردین ماه مطلع شدیم که یک سالن ورزش های رزمی مستقر در خیابان نیسانیان فعالیت می کند، که با توجه به قانون ستاد ملی کرونا در شرایط قرمز کرونایی انجام هرگونه فعالیت ورزشی در فضای سرباز و سربسته اکیداً ممنوع می باشد، بنابراین نسبت به پلمپ این واحد سریعاً اقدام کردیم، همچنین دو خانه مطالعاتی در خیابان شهید رجایی که متاسفانه گروهی از دانش‌آموزان در آنجا مستقر بودند با همکاری اماکن و سازمان صمت نیز این دو مرکز پلمپ شد.
وی اضافه کرد: همچنین دو نمایشگاه خودرو در خیابان شریعتی و ۳ سفره خانه سنتی در روستای حسین آباد که فعالیت و همچنین عرضه قلیان داشتند، با همکاری نیروی انتظامی پلمپ شدند.
وی گفت: برای لغو پلمپ باید افرادی که مراکز آنها پلمپ شده، در ابتدا به مرکز بهداشت اراک مراجعه کنند و با دادن تعهد نامه رسمی، متعهد شوند که پایبند به قانون هستند و مجدداً مرتکب تخلف نمی شوند.
رییس مرکز بهداشت شهر اراک گفت: این بازرسی ها توسط همکاران بهداشت و با همکاری نیروی انتظامی، اماکن، سازمان صمت، سمن ها و بسیج و سایر ارگانها همچنان با قوت و حدت برای حفظ سلامت شهروندان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار