رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان مغازه ها با ۲۰ میلیارد ریال سرقت توسط ماموران آگاهی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 15 April 2021
به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت که در پی وقوع سرقت های متعدد مغازه به شیوه تخریب و بریدن قفل از سوی سارقان در مناطق مختلف استان البرز بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی گفت که با انجام تحقیقات محلی و بررسی محل های وقوع سرقت و اعلام موضوع به تمامی گشت های پلیس و کلانتری ها سه نفر را در حین سرقت از یک سوپرمارکت در منطقه فاز چهار مهرشهر  کرج دستگیر و از آنها یک دستگاه خودرو پراید که سابقه سرقت در شهرستان فردیس داشت، کشف شد.

نادربیگی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات اولیه کارآگاهان منکر هرگونه جرمی شدند و اقرار کردند که خودرو را نیز از یکی از دوستان خود امانت گرفته اند، اما در بررسی سوابق آنها مشخص شد که از متهمان سابقه دار هستند که دارای سوابق متعدد سرقت از مغازه و اماکن خصوصی هستند.

وی افزود: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک موجود چاره ای جز اعتراف نداشتند، بنابراین به جرم خود مبنی بر ۱۵ فقره سرقت مغازه در شهرهای کرج، فردیس  و هشتگرد اعتراف کردند و تاکنون تعداد ۹ نفر از مال باختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال مسروقه و سه دستگاه خودرو پراید که در سرقت ها از آنها استفاده می کردند، کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه طبق برآورد کارشناسان ارزش اموال مسروقه حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهمان همراه با پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار