هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور با کسب یک پیروزی و یک تساوی برای نمایندگان کرمانشاه به پایان رسید.
کد خبر: ۹۵۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ 15 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،در گروه اول این رقابت ها تیم خانه صنعت کرمانشاه در حالی در خانه به مصاف تیم شهدای چوار65 ایلام رفت که با 4 گل زده در مقابل یک گل خورده میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

در گروه سوم این رقابت ها هم تیم شاهین کرمانشاه در زمین حریف به مصاف اسپیناس زنجان رفت و به پنجمین مساوی خود در این رقابت ها دست یافت و به تساوی یک بر یک برابر تیم زنجانی بسنده کرد.

سرمربی خانه صنعت: این بُرد نتیجه میدان دادن به بازیکنان جوان بود

حسین همتیان سرمربی خانه صنعت کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در تشریح عملکرد بازیکنانش در این دیدار اظهار کرد: باتوجه به استراحتی که ما بین دو نیم فصل رقابت ها داشتیم، توانستیم تا حدودی تیم را بازیابی کنیم.

وی تصریح کرد: در دیدار برابر حریف ایلامی هم به بازیکنان جوانمان فرصت دادیم تا خود را نشان دهند و البته روز بروز هم شرایط تیم درحال بهتر شدن است.

سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه افزود: علیرغم اینکه برای این دیدار از وجود چند بازیکن اصلی تیم محروم بودیم، اما با اعتمادی که به بازیکنان جوان داشتیم، نتیجه بازی به نفع ما رقم خورد.

وی در ادامه بااشاره به فشرده برگزار شدن بازی های این دوره از رقابت های لیگ، گفت: در شرایط فعلی هر پنج روز یک بازی داریم که این موضوع فشار زیادی را روی تیم ها وارد می کند و بازیکنان فرصت چندانی برای استراحت و ریکاوری ندارند.

دیدار بین تیم های خانه صنعت کرمانشاه و شهدای چوار65 ایلام با نتیجه ۴ بر یک به نفع تیم کرمانشاه به پایان رسید و مسعود شکربیگی، میلاد نجفی و سیامک گلی گل های این تیم را به ثمر رساندند.

تیم خانه صنعت کرمانشاه در حال حاضر با 7 بازی انجام شده و کسب ۲ برد، یک مساوی و 4 باخت در رده پنجم جدول گروه خود قرار دارد.

رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور 27 تیم در قالب چهار گروه درحال برگزاری است که تیم خانه صنعت کرمانشاه در گروه اول با تیم های نماسازان آبادان، عقاب نیروی هوایی تبریز، شهدای چوار 65 ایلام، شهدای ستاری قرچک، فولاد هرمزگان و فولاد زرند هرمزگان همگروه است.

سرپرست تیم شاهین: برای بُرد رفته بودیم

تیم شاهین دیگر نماینده کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال در هفته نهم این رقابت ها، در دیداری خارج از خانه برابر تیم اسپیناس زنجان قرار گرفت و تن به یک تساوی دیگر داد.

سیداحسان احسانی سرپرست این تیم درخصوص عملکرد بازیکنانش در این دیدار به ایسنا گفت: برای پیروزی به زنجان رفته بودیم و می خواستیم سه امتیاز این دیدار را در خانه حریف بگیریم.

وی افزود: باوجود اینکه بازیکنان تیم در این دیدار عملکرد خوبی داشتند، اما در مجموع بی دقتی هایی داشتیم که باعث هدر رفت فرصت ها شد و تنها یک امتیاز گرفتیم.

گل مساوی تیم شاهین برابر اسپیناس زنجان را حمیدسلیمانی به ثمر رساند.

تیم شاهین هم در گروه سوم این رقابت ها با تیم های آیندگان بندرعباس، مبل کریمی البرز، سفیرگفتمان، اسپیناس زنجان و ایرالکو اراک همگروه است.

تیم شاهین از مجموع 6 بازی انجام شده با کسب 5 مساوی و یک باخت و پنج امتیاز در قعر جدول گروه خود قرار دارد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار