معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی جایگاه ویژه‌ای نزد مردم دارد و در تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی خوش درخشیده است.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 18 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، محمدابراهیم زارعی روز یکشنبه در جریان برگزاری رژه روز ارتش در پادگان لشکر ۲۸ پیاده کردستان اظهار داشت: ارتش رشادت‌های زیادی در جنگ نشان داد و بویژه نیروی زمینی که در نوک پیکان بود و شهیدان زیادی تقدیم انقلاب اسلامی و کشور کرد.

وی با بیان اینکه توپخانه ارتش هم بازوی مهمی در جنگ تحمیلی بود، اضافه کرد: این بخش از ارتش جمهوری اسلامی موفقیت‌های زیادی برای کشور به ارمغان آورد و ایثارگری‌های آنان بر کسی پوشیده نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به رشادت‌های ارتش در جنگ برای حفظ تمامیت ارضی کشورمان، یادآور شد: ارتش پس از جنگ نیز همیشه در میدان و در کنار مردم و مسوولین بوده است.

زارعی به وظیفه‌شناسی و مردمی بودن ارتش در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: زمانی که نغمه‌های شومی برای انحلال ارتش در اوایل انقلاب سر داده شد، رهبر فقید انقلاب در یک پیام تاریخی ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند و این روز تاریخی شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان هم در این آیین اظهار داشت: در تمام نقاط کشور ایثار و فداکاری ارتشیان پرآوازه بوده و برای آیندگان می‌ماند.

امیر سرتیپ دوم حمیدرضا رحمت‌پور با اشاره به رشادت‌های نیروی زمینی، دریایی و هوایی، تاکید کرد: به عنوان یک سرباز به همه جانفشانی‌های ارتشی‌ها افتخار می‌کنم.

وی بر وفاداری ارتش به انقلاب و دفاع از آرمان‌های نظام تاکید و اضافه کرد: امیدواریم روز به روز شاهد درخشش نظام جمهوری اسلامی ایران و برافراشته شدن پرچم پرافتخار کشورمان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار