تا پایان سال ۹۹؛
تابناک سمنان: حسن آل بویه  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: مراحل اجرا ۲۳ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان سال ۹۹ به پایان رسید.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 18 April 2021

توسعه صنعتی سمنان در گرو تامین آب پایدار است - ایرنا

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اعلام این خبر افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۲۵۲ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال هزینه شد.

حسن آل بویه بیان کرد: اجرای این طرح‌های عمرانی در راستای توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان انجام شده است و طی سال گذشته، اجرای زیرسازی، آسفالت و جدول در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با هزینه‌ای حدود ۱۱۶ میلیارد ریال به اتمام رسید.

آل بویه همچنین افزود : که پروژه‌های شبکه فاضلاب، شبکه آبیاری قطره‌ای، مخزن بتنی، مخزن فلزی، ابنیه و ایستگاه TBS با اعتبار بیش از ۸۴ میلیارد ریال اجرا شد.

 وی یادآور شد: اجرای شبکه گاز خدماتی، منبع بتنی ۲۰۰ مترمکعبی، خط انتقال آب، عملیات خاکی و جدول، ساختمان اداری و نگهبانی گمرک، عملیات خاکی مسیر هدایت سیلاب، آبرو و جا به جایی شبکه ۲۰ کیلوولت از جمله طرح‌های عمرانی خاتمه یافته در سال ۹۹ است و اکثر قراردادهای عمرانی خاتمه یافته سال ۹۹ شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان، طی ۲ سال اخیر و در سال‌های ۹۸ و ۹۹ منعقد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار