مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این مطلب که توسعه دایری‌های تلفن ثابت در استان یکی از برنامه‌های دارای اولویت به شمار می‌رود، به کسب رتبه اول کشوری مخابرات منطقه در تحقق دایری ناخالص تلفن ثابت اشاره کرد.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱ 18 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به کسب رتبه اول کشوری در نصب تلفن ثابت با احراز حداکثر امتیاز شاخص مرتبط بر اساس ارزیابی معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران، گفت: با تلاش و همت همکاران این مجموعه با تاسی گرفتن از شعار سال و مبنتی بر رویکرد جهش تولید با افزایش دایری‌های این حوزه، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات مخابرات منطقه اضافه شد.

وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق اهداف شاخص مذکور، به کنترلِ روزانه، هفتگی و ماهانه فعالیت‌ها در قالب یک پروژه کارشناسی شده اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا نقاط ضعف و قوت، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته اند که در نهایت نسبت به حذف نقاط ضعف و ارائه راه حل مناسب برنامه‌های مثمرثمر تدوین می‌شد که امیدوارم تداوم کسب رتبه اول کشوری در دیگر شاخص‌ها هم محقق شود.

وی ضمن تبریک و تبجیل از همکاران ساعی در کسب رتبه افتخارآمیز خاطرنشان ساخت: بدون شک هیچ موفقیتی در هیچ جایی حاصل نمی‌گردد جز با پشتوانه همدلی و همراهی؛ که این مهم در ادارات و واحد‌های مختلف مخابرات منطقه کردستان به صورت چشمگیر تبیین محسوس است.

حکمت در ادامه، تعداد قابل توجه دایری‌های ناخالص تلفن ثابت در سطح استان را یادآور شد و افزود: طبق برنامه ارائه شده از سوی معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران و اجرای آن در مخابرات منطقه، شاهد تحقق حدود ۱۴۲ درصدی اهداف این شاخص هستیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: در حال حاضر تعداد ۵۹۴ هزار و ۶۰ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۵۰۸ هزار و ۹۱۱ شماره آن مشغول بکار هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار