فرماندار اسفراین اظهار کرد:
فرماندار اسفراین گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای احیای فرهنگ ایثار و شجاعت برای نسل جدید است و عملیات بازی دراز به عنوان نماد پیروزی رزمندگان در این شهرستان بازسازی خواهد شد
کد خبر: ۹۹۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ 20 September 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی مهدی کرامتی فرماندار اسفراین در جلسه هماهنگی گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: شاخص ترین ویژگی دفاع مقدس، ایثار و از خودگذشتگی است که باید این ویژگی برای نسل امروز تبیین شود .

وی ادامه داد: طی یک هفته گذشته تکالیف و ماموریت دستگاهها ابلاغ شده است که بخشی از آن فضاسازی محیط اداری است و بخشی دیگر متناسب با وظایف کمیته ها ظرفیت سازی شده است.


کرامتی در ادامه گفت: برنامه‌های متنوعی در این هفته برگزار می‌شود که همکاری ادارات برای باشکوه تر برگزار شدن این برنامه ها لازم است.

فرماندار اسفراین آمادگی اجرای برنامه های هفته گرامی داشت دفاع مقدس توسط دستگاه‌ها را مانند آمادگی برای مدیریت بحران توصیف کرد و افزود: اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس، طبق برنامه زمان بندی شده ضروری است و عملکرد کمیته ها بعد از هفته گرامی داشت دفاع مقدس ارزیابی و بررسی و آسیب شناسی خواهد شد .

کرامتی ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری در فضای مجازی،  تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا، بازسازی عملیات بازی دراز،  برپایی نمایشگاه به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت، برگزاری یادواره‌ شهدا، خاطره‌گویی توسط ایثارگران،  و نواختن زنگ ایثار و مقاومت را بخشی از برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس عنوان کرد .

سرهنگ باقری زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسفراین نیز در این جلسه از برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: انتقال ارزش‌های فرهنگی و اعتقادی دوران دفاع مقدس به نسل جوان امروز ضروری است که بازسازی عملیات بازی دراز یکی از برنامه های مهم و نمادین در شهرستان است که بخش عمده ای از کار اجرا شده است .

در پایان جلسه کمیته های ۱۴ گانه گزارش عملکرد اقدامات خود را عنوان کردند 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار