تیم کوهنوردی کارکنان شرکت شهرک های شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد قله ۴۲۸۰ متری پازن پیر واقع در رشته کوه دنا با مسافت ۳۵ کیلومتر رفت و برگشت یکروزه صعود سرعتی کردند.
کد خبر: ۹۹۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸ 20 September 2021

تیم کوهنوردی کارکنان شرکت شهرک های شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد قله ۴۲۸۰ متری پازن پیر واقع در رشته کوه دنا با مسافت ۳۵ کیلومتر رفت و برگشت یکروزه صعود سرعتی کردند.

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، محمد مدرس معاون توسعه مدیریت و منابع، عضو هیأت مدیره شرکت، رئیس کاروان گفت: تیم کوهنوردان این شرکت یک روزه ( ۲۸ شهریور ماه) به قله بلند پازن پیر رشته کوه دنا صعود سرعتی کردند.

 

محمد مدرس گفت: این برنامه به گونه ای طراحی شد که صعود سرعتی و استقامتی پس از طی مسافت ۳۵ کیلومتر رفت و برگشت به پازن پیر از خط الراس مرکزی دنا یک روزه انجام شود .

 

محمد مدرس، با اشاره به اینکه این چندمین صعود کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به قلل دنا است، افزود: کوهنوردان این شرکت پیش از این و در مناسبت های متفاوت تعدادی از قلل مرتفع از جمله قله ۴۱۵۰ متری برف کرمو، قله متری ۴۴۵۰ قاش مستان ، قله ۴۳۶۰ متری حوض دال ... واقع در رشته کوه دنا صعود کردند.

 

وی با اشاره به بحران شیوع ویروس کرونا، گفت: با توجه به اینکه طی ماه های گذشته، اماکن ورزشی به دلیل پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس تعطیل هستند، برگزاری اردوهای کوهنوردی حفظ شادابی و نشاط روحی کارکنان را به دنبال دارد.

 

رئیس کاروان کوهنوردی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پازن پیر، شرقی ترین قله منطقه دنا و از نظر فنی هیمالیای کوچک نام دارد که این قله در دهه ۷۰ و هشتاد دوبار میزبان تیم ملی کوهنوردی ایران بود و همچنین در اتمام پروژه های پایانی مدرسین هم مورد توجه فدراسیون کوهنوردی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار