کربلای یک در میان سایر عملیات های دوران دفاع مقدس از برجستگی ویژه ای برخوردار است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گبا اشاره به اینکه مهران از ابتدا تا انتهای دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس صحنه حماسه سازی های رزمندگان اسلام بوده است، گفت: ویژگی های ممتاز عملیات کربلای یک که منجر به آزادسازی مهران شد، باید برای نسل جوان تبیین شود.
کد خبر: ۱۰۵۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶ 15 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدسبحان حسنی روز سه شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی سالروز آزادی‌سازی مهران اظهار داشت: اهمیت این نقطه جغرافیایی بر هیچکس پوشیده نیست و عملیات کربلای یک در میان سایر عملیات های دوران دفاع مقدس از برجستگی ویژه ای برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه پرداختن به این عملیات و دستاوردهای آن از تکالیف ماست، ادامه داد: این رویداد مهم بعنوان عملیاتی ماندگار و غرورآفرین در تاریخ دفاع مقدس محسوب می شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: انتظار می رود امسال برنامه های بزرگداشت این مناسبت از کیفیت بیشتر و بهتری برخوردار باشد و همه دستگاه‌ها از ظرفیت های خود استفاده کنند تا برنامه ای در خور شان این مناسبت و مردم مهران داشه باشیم.

حسنی با تاکید بر اینکه فضای تبلیغاتی و محیطی استان و بخصوص شهر مهران در سالروز آزادسازی مهران باید ویژه باشد، اضافه کرد: متناسب با این مناسبت برنامه هایی در همه شهرستان ها باید برگزار شود.

وی ثبت ملی این مناسبت را از مطالبات مردم استان ایلام دانست که باید محقق شده و همچنین از ظرفیت هنرمندان استفاده و از ایده های این قشر بهره برداری شود./م

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار