فرماندار رضوانشهر گفت:

افزایش 66 درصدی اعتبارات تملک دارایی رضوانشهر در سال جاری

فرماندار رضوانشهر گفت: مجموع اعتبارات تملک دارایی رضوانشهر در سال‌جاری ۱۱۲ میلیارد تومان می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 66 درصد رشد دارد.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 09 August 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رضوانشهر، مهندس سیدنادرصفوی در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان افزود: اعتبارات تملک دارایی رضوانشهر در سال‌جاری از محل منابع استانی، نفت و گاز و متوازن 112 میلیارد می‌باشد که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بنیاد مسکن با مبلغ ۵۳ میلیارد تومان، سهم بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها از این اعتبارات دارند.

وی افزود: براساس سیاست‌های راهبردی دولت سیزدهم و ابلاغ ضوابط اجرایی قانون بودجه، توزیع اعتبارات با اولویت تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام و همچنین پروژه های موثر در پیشبرد برنامه های مرتبط با اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار رضوانشهر ادامه داد: توجه به موضوع مهم جهش تولید، مقاوم‌سازی و بازسازی سازه‌های در معرض خطر بلایای طبیعی، بحران‌ساز و مدیریت پسماند در اعتبارات مصوب سال‌جاری دیده شده است.

صفوی در ادامه با اشاره به بودجه سال قبل این شهرستان گفت: طی سال گذشته بودجه عمرانی رضوانشهر مبلغ ۶۸ میلیارد تومان بود که تاکنون فقط حدود ۷۰ درصد آن تخصیص یافته است و دستگاه‌های مربوطه تا پایان شهریور ماه سالجاری باید در خصوص جذب باقیمانده آن تلاش کنند.

فرماندار رضوانشهر ضمن برشمردن طرح های مربوطه در اعتبارات امسال گفت: مبلغ ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در هشت ردیف شامل راهداری و حمل ونقل جاده ای، بنیاد مسکن، برق، آب و فاضلاب، حوزه تنش آب زراعی، تعمیر و تجهیز دستگاه های اجرایی تعریف شده است.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن انتخابات در فصل گسترش فناوری و اطلاعات(سیستم های رایانه ای) برای دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان و همچنین در بخش فرهنگی شامل؛ مدارس، اوقاف، مساجد، تبلیغات اسلامی و کتابخانه های عمومی نیز از محل این اعتبارات تخصیص هایی انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار