استفاده ۲۰ میلیون خانوار از فیبر نوری تا پایان دولت سیزدهم

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان دولت سیزدهم باید ۲۰ میلیون خانوار در کشور از مزایای فیبر نوری بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 21 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، علی‌اصغر انصاری صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان دولت سیزدهم باید ۲۰ میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: تا کنون ۵ میلیون خانوار در کشور از مزایای فیبر نوری بهره‌مند شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا فصل بهار سال این میزان به ۸ میلیون خانوار برسد.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری از استان‌های پیش‌رو در زمینه توسعه فیبر نوری بوده که تجهیز منازل و کسب و کار‌ها در دستور کار قرار دارد.

انصاری اضافه کرد: اتفاق مهم دیگری که باید انجام شود، اتصال مدارس است که در دستور کار قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات بیان کرد: در برنامه هفتم توسعه باید زمینه‌سازی تجهیز همه مشاغل به فیبرنوری انجام شود که این موضوع موجبات اشتغال و اقتصاد دیجیتال را فراهم می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: یکی از پروژه‌هایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اولویت قرار داده است اتصال روستا‌ها به خصوص روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به فیبر نوری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار