فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف حدود دو کیلو گرم تریاک به صورت بلعی و دستگیری سه نفر قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳ 08 June 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سرهنگ محمدرضا قائمی نژاد گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مرزبانی خراسان شمالی اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از شهرستان‌های مرزی به شهرستان گرمه بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مواد مخدربا اجرای اقدامات فنی و پلیسی در محور میامی به گرمه خودرو متهمان را شناسایی کردند، خاطرنشان کرد: با سرعت عمل و هوشیاری ماموران سه نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه متهمان برای انجام سونوگرافی به بیمارستان اعزام شدند، اظهارکرد: پس از اعلام نظریه پزشک متخصص مبنی بر وجود مواد در داخل معده متهمان، با نظارت کادر پزشکی و مراقبت عوامل انتظامی مقدار حدود دو کیلوگرم مواد مخدر تریاک که  به صورت بلعی بود، کشف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از  موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار