به گزارش تابناک ایلام؛ صابر شفیعی بیان داشت : از این تعداد ، ۳۹۰ مورد ثبت شماره همراه، ۱۴۰ مورد درخواست پیامک قبض، ۱۴ هزارو ۹۹۶ مورد درخواست قبض، ۶۳۹ مورد نصب علمک، ۵۴۰ مورد جابجایی علمک و ۲۴ هزارو ۹۷۷ مورد پرداخت قبض آنلاین بوده است.
وی اظهار کرد: خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)، وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان، تلفن گویای ۲۴ ساعته، اپلیکیشن اندروید تلفن همراه، سیستم پیامکی و غیره انجام می شود.
شفیعی افزود : این خدمات شامل درخواست، انتقاد، شکایات تلفنی، محاسبات قبض گاز، درخواست نصب و جابجایی علمک، خدمات الکترونیکی، استعلام، فرآیند تسویه حساب، پیشنهادات، تغییر نام، وصل مجدد گاز، درخواست شبکه گاز، دریافت آخرین قبض و غیره بوده است.
وی ادامه داد : سرعت بخشیدن در امر خدمت رسانی، پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان ایلام میشود افتخاری ارزشمند بوده و در این راستا این مجموعه تلاش خود را برای خدمت رسانی حضوری و غیرحضوری به آحاد مختلف مردم دوچندان کرده است./ع
بیشتر بخوانید : |