امام یازدهم قطب دایره مبارزه بود

سردار سلمان امیری*
کد خبر: ۱۱۸۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ 12 September 2024

پیام تسلیت سردار سلمان امیری، به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع (فرمانده انتظامی استان در پیامی شهادت امام حسن عسگری (ع) را به شیعیان و رهروان آن امام همام تسلیت و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) را تبریک گفت.

به گزارش تابناک همدان، سردار "سلمان امیری" در پیامی شهادت امام حسن عسگری (ع) را به شیعیان و رهروان آن امام همام تسلیت و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) را تبریک گفت.

متن پیام سردار امیری به شرح زیر می‌باشد:

حضرت امام حسن عسکری (ع) پس از ۲۸ سال زندگی و شش سال امامت در هشتم ربیع الاول سال ۲۶۰ هجری در شهر سامرا به دست معتمد عباسی به شهادت رسیدند.

امام یازدهم قطب دایره مبارزه بود و با وجود همه فشار‌های دستگاه جور عباسی و کنترل‌ها و مراقبت‌های دولت مرکزی یک سلسله فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و علمی از جهت حفظ اسلام و مبارزه با افکار ضد اسلامی انجام دادند.

امام حسن عسکری (ع) در مکتب علم و دانشِ خود اندیشمندان با فضیلتی تربیت نمودند که هر کدام با بجای گذاردن آثار مکتوب در زمینه‌های گوناگون علوم اسلامی گام‌های موثری در جهت رشد و اعتلای معارف اسلامی برداشتند.

اینجانب فرا رسیدن شهادت امام حسن عسکری (ع) را به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم استان دارالمومنین همدان به ویژه همکاران گرامی و خانواده‌های محترم آنان تسلیت و همچنین آغاز ولایت امام زمان حضرت مهدی (عج) را تبریک عرض می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان همدان
سرتیپ دوم ستاد سلمان امیری

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار