انتقاد امام جمعه خرم آباد از دخالت در عزل و نصب‌ها

گروه استان‌ها- امام جمعه خرم آباد گفت: گاهی به عنوان نظارت، افرادی در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنند که باید طرحی داده شود که افراد را از دخالت در عزل و نصب جدا کنند.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱ 27 September 2024
به گزارش «تابناک لرستان»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات اظهار کرد: مقام معظم رهبری چند روز گذشته در سخنرانی مهمی که داشتند فرمودند نام و راه شهیدان و هفته دفاع‌مقدس تضمین‌کننده راه و مسیر انقلاب اسلامی است. 
 
ود افزود: اگر می‌خواهیم مسیر انقلاب براساس اهداف متعالی حرکت کند و به اهداف برسد، باید نام شهیدان را همیشه گرامی داشت. 
 
شاهرخی بیان کرد: تذکر رهبری در دیدار با رزمندگان و مجاهدان در پایان سخنانشان این بود که رزمندگان ما نگذاشتند پرچم دشمن در مرز‌های ما برافراشته شود و با وجود این فداکاری‌ها، ایران نفوذ فرهنگی، سبک زندگی دشمن و وسوسه‌های آنان به وسیله افراد نفوذی را نمی‌پذیرد و ایران، حزب‌الله و مردم انقلابی نمی‌گذارند پرچم دشمن برافراشته شود. 
 
امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه رژیم‌صهیونیستی سرزمینی را اشغال کرده و در یک سال اخیر جنایت‌هایی را در حق مردم فلسطین انجام داده است عنوان کرد: در تاریخ بشریت این جنایات کم‌نظیر است و طی این روز‌ها شاهد شدت جنایات این رژیم هستیم و کشور‌هایی از این جنایت‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند، اما همه می‌دانند آمریکا و حامیان آنها این سلاح‌ها را در اختیار رژیم‌جعلی قرار می‌دهند. 
 
شاهرخی بیان کرد: خداوندی که این ملت را بر رژیم بعثی پیروز کرد امت اسلامی و جبهه مقاومت را نیز پیروز خواهد کرد. 
 
خطیب جمعه خرم آباد تصریح کرد: پیشرفت یک کشور در این است که هرکدام از قوه‌های مجریه، مقننه و قضائیه کار خود را به خوبی انجام دهد و اگر این سه قوه هماهنگ با هم باشند این کشور پیشرفت خواهد کرد. 
 
شاهرخی با بیان اینکه گاهی به عنوان نظارت، افرادی در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنند افزود: پیشنهاد می‌شود که طرحی داده شود که افراد را از دخالت در عزل و نصب جدا کنند چرا که کشور و استان ما در این جهت آسیب دیده است و لازم است مرجعی در این راستا باشد. 
 
خطیب جمعه خرم‌آباد عنوان کرد: گروهی هستند که با رژیم‌صهیونیستی همکاری دارند و کارشان ترویج فساد اخلاقی با ایجاد کانال‌های مبتذل و جاسوسی برای دشمن است، به ظاهر مراسم مذهبی می‌گیرند ولی بدحجابی را ترویج می‌دهند و فعالیت‌هایی را در شهر‌های بزرگ دارند و درآمد را صرف امور ضداخلاقی می‌کنند. 
 
وی افزود: یکی از کارهایشان نگهداری حیوان در منزل است و برخی از افراد غافل هم از این روش تبعیت می‌کنند. 
 
شاهرخی با بیان اینکه گاهی با ترویج ادیان دیگر و آئین‌ها تلاش دارند تا ذهن‌ها را از افکار دینی دور کنند و مردم را از دین و نماز جدا کنند، عنوان کرد: گاهی تلاش دارند مردم را از اجتماعات سیاسی و مذهبی جدا کنند و این همان نفوذ است که باید همه هوشیار باشند چرا که اینها تلاش دارند تا پرچم تفرقه را بلند کنند و پشت همه اینها نفوذ دشمن است و مسئولان نباید غفلت کنند. 
 
وی گفت: دشمن تلاش دارد تا از طریق فضای مجازی ضربه بزند، اما باید برای شبکه‌های اجتماعی در کشور قاعده و قانون مصوب شود.
 
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار