تجمع حوزویان قم در محکومیت جنایت‌های اسرائیل و شهادت دبیرکل حزب‌الله

گروه استان‌ها- شمار زیادی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با برگزاری تجمعی در مدرسه فیضیه قم جنایت‌های اخیر اسرائیل در لبنان به‌خصوص شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷ 29 September 2024

به گزارش تابناک قم، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در این تجمع با سر دادن شعارهایی، چون عزا عزاست امروز روز عزاست امروز خامنه‌ای ما صاحب عزاست امروز و عزا عزاست امروز سید حسن نصرالله پیش خداست امروز شهادت سید حسن نصرالله را به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران و لبنان و تمامی مسلمانان جهان تسلیت گفته و از جنایت‌های رژیم صهیونیستی ابراز انزجار کردند.

تجمع کنندگان هم چنین با سر دادن شعارهایی، چون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حزب الله پیروز است اسرائیل نابود است، جنایت اسرائیل جنایت آمریکاست،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده،‌ای سید مقاومت شهادتت مبارک، سید حسن نصرالله راهت ادامه دارد، یا ای‌ها المسلمون اتحدوا اتحدوا و سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، بر ادامه راه جبهه مقاومت و جهاد علیه رژیم غاصب اسرائیل تاکید کردند.

آیات حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، سید محمد سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه (س)، جمعی از اعضای جامعه مدرسین حوزه، سید محمد آقامیری استاندار، فرمانده و کارکنان سپاه استان قم از جمله حاضران در این تجمع بودند.

ایت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و از فقهای شورای نگهبان در جمع تجمع کنندگان در فیضیه سخنرانی کرد.

تجمع کنندگان در پایان این تجمع و هنگام خروج از مدرسه فیضیه با سر دادن شعار سپاه انقلابی انتقام انتقام، خواستار ضربه مهلک بر پیکره رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق ۲ شدند.

تجمع کنندگان در خارج از مدرسه فیضیه قم با سیل عظیم مردم این شهر همراه شده و راهپیمایی اعتراضی خود در قبال جنایات رژیم غاصب صهونیستی، از مسیر خیابان آیت الله مرعشی نجفی و شهدای قم تا مصلی قدس را آغاز کردند.

انتهای پیام / ن

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار