به گزارش تابناک رضوی، این پرواز متعلق به هواپیمایی زاگرس بوده و درحالیکه مسافران آن بیش از 7 ساعت در بوشهر منتظر مانده بودند اما حتی از انجام هرگونه پذیرایی از آنان نیز خودداری نمودند.
این نوع برخورد گویا باعث ناراحتی مسافران و پیاده نشدن انها از پرواز، پس از مدتی در هنگام رسیدن میشود.
گفتنی است بنا بر دستورالعمل پروازهای چارتری آمده است: «چارتر دهنده مسئول انجام پرواز
مطابق زمان اعلام شده بوده و در صورت تاخیر، ابطال و یا اختلال در انجام
پرواز، باید بر اساس دستورالعمل حقوق مسافر در پروازهای داخلی اقدام کند.»