مشارکت 109 میلیون تومانی خیرین به جشن نیکوکاری تایباد

برنامه عملیاتی شهرستان تایباد برای جذب مشارکت های مردمی در جشن نیکوکاری 71 میلیون تومان بود که با حضور بسیار خوب نیکوکاران تاکنون 109 میلیون جذب شده است و پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال به 120 میلیون تومان برسد.
کد خبر: ۳۸۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 05 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، غلامرضا التفاتی مدیر کمیته امداد تایباد گفت: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان همزمان با سراسر کشور، فراهم کردن نیاز مددجویان و شرایط مناسب  برای آن‌ها در آستانه سال نو است.
وی، با اشاره به اینکه تاکنون مردم 115میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کرده اند، بیان کرد: توزیع هدایای مردمی، که شامل تامین جهیزیه نوعروسان، کمک‌های نقدی و غیرنقدی، بسته‌های معیشتی و ... می شود، از ابتدای اسفندماه آغاز شده و تلاش برای توزیع هدایا و مشارکت نیکوکاران در اسرع وقت بین نیازمندان و خانواده های محروم است. 
مدیر کمیته امداد تایباد خاطرنشان کرد: برنامه عملیاتی شهرستان تایباد برای جذب مشارکت های مردمی در جشن نیکوکاری 71 میلیون تومان بود که با حضور بسیار خوب نیکوکاران تاکنون 109 میلیون جذب شده است و پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال به 120 میلیون تومان برسد.
وی تصریح کرد: در بخش حمایت خیران از فرزندان خانواده های نیازمند(طرح محسنین) تحت پوشش هم اکنون 386 خیر نیکوکار از 148 فرزند مددجوی تحت پوشش حمایت مادی ومعنوی می کنند و طی 9 ماهه امسال 57 میلیون تومان به حساب فرزندان طرح محسنین واریز نمودند.
التفاتی با اعلام اینکه، هم اکنون 358 یتیم تحت پوشش از خدمات مادی و معنوی بیش از یک هزار و 433 حامی نیکوکار بهره مند هستند، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه یک هزار و 433 حامی بیش از 269 میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای سرپرستی358 یتیم تحت پوشش اهداء و هزینه کرده اند.
وی با دعوت از خیرین برای شرکت در مراسم جشن نیکوکاری در آستانه سال نو وبه منظور کمک به نیازمندان گفت: هم اکنون کمیته امداد تایباد دوهزار و 694 خانوار را با جمعیتی حدود هفت هزار نفر تحت پوشش خدمات خود دارد.
التفاتی به آغاز هفته احسان و نیکوکاری از 14 تا 21 اسفندماه اشاره داشت و تصریح کرد:  جشن نیکوکاری امسال در روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی»  همزمان با سراسر کشور در شهرستان مرزی تایباد برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: جشن نیکوکاری با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش، صدا و سیما و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که در روز اول در مدارس، روز دوم در سطح شهرهای تایباد، کاریز، مشهدریزه و روز سوم در مصلی‌های نماز جمعه انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار