وزیر نفت گفت؛

تشکیل کارگروه ویژه برای حمایت از سازندگان تجهیزات نفتی خوزستان

هدف از تشکیل این کارگروه کمک به شرکت های کوچک سازنده تجهیزات نفتی در سطح استان است
کد خبر: ۴۲۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵ 11 May 2017
وزیر نفت گفت : هدف از تشکیل این کارگروه کمک به شرکت های کوچک سازنده تجهیزات نفتی در سطح استان است.

وزیر نفت گفت : هدف از تشکیل کارگروه  ویژه برای حمایت بیشتر از سازندگان تجهیزات نفت خوزستان کمک به اشتغال و تولید داخلی به خصوص شرکت های کوچک سازنده تجهیزات نفتی در سطح استان است.

بیژن نامدار زنگنه در دیدار با   صنعتگران و مدیران شرکت های خصوصی سازنده تجهیزات نفت ، گاز و پتروشیمی خوزستان با اعلام این خبر و ضمن دستور راه اندازی این کارگروه افزود : این کارگروه متشکل از مدیران نفتی استان برخی مدیران وزارت نفت و سازندگات تجهیزات نفتی خوزستان پس از جمع بندی مشکلات و چالش ها ، تصمیم ها و پیشنهادهای لازم برای کمک و حمایت از مجموعه سازندگان تجهیزات نفتی خوزستان اتخاذ می شود

وی  اظهارداشت :قبل از انقلاب ظرفیت های ساخت تجهیزات نفت در خوزستان وجود داشته اما پس از انقلاب اسلامی حمایت و تقویت شده و امیدواریم در سال های آینده ایران نیز صاحب برند در صنعت نفت دنیا بشود .

وزیر نفت ادامه داد :صنعت نفت باید نوسازی و از ظرفیت های شرکت های داخلی برای ساخت تجهیزات مورد نیاز این صنعت با هدف رونق اقتصادی و کمک به ایجاد اشتغال استفاده شود.
 
در این نشست صنعتگران و مدیران شرکت های خصوصی سازنده تجهیزات نفت ، گاز و پتروشیمی خوزستان  به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار