امروز برگزار می شود؛

آئین نکوداشت 24 خرداد در بوشهر

مراسم سال گذشته در بوشهر با حواشی همراه بود. هواداران دولت معتقد هستند که دولت روحانی به مانند دولت های نهم و دهم از طرف برخی جریانات و گروه های سیاسی اصولگرا حمایت نمی شود. بر این اساس شعار امسال سالگرد انتخابات سال 92 «روحانی تنها نیست» انتخاب شده است.
کد خبر: ۴۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲ 15 June 2015
تابناک بوشهر: دو سال گذشته بود که حجت الاسلام حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد. امسال هم مانند سال گذشته در استان بوشهر برای برگزاری سالگرد پیروزی اعتدال گرایان تبلیغات گسترده ای انجام شده است.

 از نکات جالب برگزاری این مراسم در بوشهر می توان به همکاری پر رنگ اصلاح طلبان این استان و نزدیکان به دولت اشاره کرد. شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر برای سالگرد انتخابات خرداد سال 92 هم بیانیه بلند بالایی صادر کرده است، و هم حضور فیزیکی در برگزاری مراسم دارد.

 قرار است این مراسم ساعت 17 در سینما بهمن شهر بوشهر برگزار شود. مهمان ویژه این مراسم مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور است. انصاری صبح امروز وارد بوشهر خواهد شد تا مورد استقبال رسمی مسولان استانداری بوشهر قرار بگیرد. گفتنی است سال گذشته معصومه ابتکار مهمان ویژه اولین سالگرد پیروزی دکتر حسن روحانی در بوشهر بود.

مراسم سال گذشته در سینما بهمن بوشهر با حواشی همراه بود. هواداران دولت معتقد هستند که دولت روحانی به مانند دولت های نهم و دهم از طرف برخی جریانات و گروه های سیاسی نزدیک به اصولگرایان حمایت نمی شود. بر این اساس شعار امسال سالگرد انتخابات سال 92 «روحانی تنها نیست» انتخاب شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار