اسکان تابستانی

۲۴۴ کلاس درس در استان مرکزی خدمات اسکان تابستانی دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۲۴۴ کلاس درس در این استان برای اسکان مسافران تابستان آماده شده و ارایه خدمت دارند.
کد خبر: ۷۵۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 30 June 2019

۲۴۴ کلاس درس در استان مرکزی خدمات اسکان تابستانی دارند

 

«شهریار فولادوند» روز یکشنبه در خصوص اسکان تابستانی استان گفت: این کلاس‌ها در قالب ۲۸ مدرسه در ۱۲ منطقه استان مرکزی از جمله ناحیه ۲ اراک، شهرستان محلات، دلیجان، ساوه، خمین، شازند، زرندیه، تفرش، سربند، آشتیان و کمیجان برای اسکان فرهنگیان در استان آماده سازی شده است.

وی ادامه داد: ۱۲۰ کلاس تجهیز شده از مجموع این کلاس‌ها با خدمات ویژه، ۱۰۰ کلاس از نوع (الف) و ۲۴ کلاس از نوع (ب) است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: کلاس‌های نوع (ج) به منظور افزایش خدمات و آسایش هرچه بیشتر مسافران در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان از ۲ سال گذشته حذف شده است.

فولادوند گفت: با تجهیز این کلاس‌ها ظرفیت اسکان ۹۲۷ نفر روز مسافر تابستانی در این استان مهیا است.

وی ادامه داد: ۱۴ پایگاه برای ارایه خدمت به مسافران در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان مرکزی در استان آماده سازی شده و ۱۶۰ نفر از عوامل اجرایی این اداره کل وظیفه خدمت رسانی به مسافران را در این مدت برعهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: پذیرش مسافران تابستانی در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان مرکزی از هفته آخر خرداد ماه جاری کلید خورده و تا ۱۵ شهریور ماه نیز این خدمات ارایه می‌شود.

فولادوند یاد آور شد: ۳۰ هزار و ۲۵۹ نفر روز تابستان سال گذشته در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافته و پیش بینی می‌شود تعداد این مسافران در تابستان امسال نسبت به پارسال افزایش پنج تا ۱۰ درصدی به همراه داشته باشد.

استان مرکزی به دلیل وجود بیش از ۲ هزار جاذبه اثر گردشگری و موقعیت جغرافیایی شاهراه شمال به جنوب و مرکز به غرب کشور مقصد بسیاری از مسافران است.
۲۲۷ هزار دانش آموز در ۲۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار