معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری:

88 حلقه چاه نفت و گاز در 9 ماه امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل شد

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: با تلاش متخصصان و کاربست ناوگان حفاری این شرکت عملیات حفر و تکمیل 88  حلقه چاه های نفت و گاز طی  9 ماه سال جاری در مناطق خشکی و دریایی کشور به اتمام رسید.
کد خبر: ۸۱۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 22 January 2020

محمد آل خمیس با تبریک چهلمین سالگرد تاسیس این شرکت به کارکنان صنعت نفت افزود: از این تعداد چاه یک حلقه اکتشافی، 26 حلقه توسعه ای، 7 حلقه توصیفی و 54 حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.

وی متراژ حفاری در این مدت را 119 هزار و 438 متر عنوان و اظهار کرد: از شمار چاه ها 64 حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و 12 حلقه در شرکت نفت فلات قاره می باشد.

آل خمیس گفت: دو حلقه از چاه ها نیز در شرکت نفت مناطق مرکزی، 3 حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، 6 حلقه در قالب پروژه ای و یک حلقه در حوزه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر گردید.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری افزود: از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه با تلاش‌های به ‌عمل آمده و در نتیجه تعامل و هماهنگی با شرکت‌ های متقاضی، حفاری 9 حلقه چاه 89 روز زودتر از برنامه تعریف ‌شده از سوی کارفرما خاتمه یافت.

وی با اشاره به برخورداری ناوگان شرکت ملی حفاری ایران از ۷۲ دستگاه حفاری خشکی و دریایی اظهار کرد: در 9 ماه گذشته 26 دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین ناوگان این شرکت در حفاری چاه های توسعه ای، 3 دستگاه در حفر چاه های توصیفی، 4 دستگاه در پروژه های اکتشافی و 25 دستگاه در تعمیر چاه های در حال بهره برداری و تولیدی در مدار عملیات قرار داشته است.

آل خمیس گفت: در سال جاری در قالب پروژه های حفظ و نگهداشت و افزایش تولید شرکت ملی نفت ایران عملیات اجرایی 5 حلقه چاه در نفت ‌شهر در حوزه فعالیت شرکت نفت مناطق مرکزی و 7 حلقه چاه در میدان نفتی گچساران در وسعت کاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب آغاز شد که براساس برنامه در مراحل اجرا قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار