هفته دولت فرصتی جهت تبیین اقدامات انجام شده و شنیدن نقدهای مردم است

رییس کل دادگستری استان یزد گفت: فرصتی جهت تبیین دستاوردها و اقدامات انجام شده از یک سو و شنیدن نقدهای مردمی در حوزه های مختلف از سوی دیگر می باشد.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ 26 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، غلامعلی دهشیری در دیدار اعضای شورای قضایی استان با استاندار یزد به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت، فرصتی است برای یاد و گرامیداشت شهدای دولت و حوادثی که دشمن بر انقلاب تحمیل کرده و شهیدان رجایی و باهنر نیز نماد دولت مردمی، انقلابی و خدمت بی منت به مردم هستند که باید همواره به عنوان الگو و سرمشق دولتمردان قرار گیرند.
وی افزود: حضور رییس جمهور در سال اول خدمت در 31 استان نشان از آن دارد که این دولت با نفس تازه و همت بلند به دنبال خدمت به مردم است.
دهشیری تصریح کرد: این دولت توانست با کار جهادی و بسیج همه امکانات و ظرفیتها، علیرغم تحریم ها بر برخی از مشکلات وچالش ها فائق آید و به توفیقات خوبی در عرصه های مهم ملی و بین المللی دست پیدا کند.
وی اظهار داشت: گره نزدن مشکلات کشور به بحث برجام و تحریم ها و داشتن دیپلماسی فعال در سطح منطقه و بین المللی از ویژگی های خاص این دولت است.
رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به تلاش و اهتمام دولت در حوزه های مسکن، محیط زیست، دانش بنیان، رشد تولید و ایجاد اشتغال گفت: کسب رتبه های برتر استانداری یزد در حوزه های مختلف جای تقدیر و تشکر دارد.
وی در پایان با اشاره به حضور پرشور مردم در نهضت اربعین حسینی گفت: این حضور گسترده و خودجوش نشان از آن دارد که اربعین حسینی منطبق با فطرت انسانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار