طرف سعودی نیز باید با عقلانیت به محور مذاکرات توجه کند

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلوگیری از روند مذاکرات میان دو کشور بیانگر رویکرد مداخله جویانه و خصمانه رژیم صهیونیستی و آمریکا است، ادامه داد: ایران اسلامی بر اساس منطق و عقل بر سر میز مذاکرات حاضر شده لذا طرف سعودی نیز باید با عقلانیت به محور مذاکرات توجه کند.
کد خبر: ۱۰۰۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ 16 November 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: ابراهیم عزیزی در خصوص روند مذاکرات سعودی ها با ایران اسلامی، گفت: عربستان اگر می خواهد از مذاکره با کشورمان بهره لازم را ببرد و به ثبات منطقه کمک کنند، باید رویکردشان را تغییر دهند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع صهیونیست ها و آمریکایی ها مذکرات ایران و عربستان را به نفع خودشان نمی دانند و در این راستا مشاوره های اشتباهی را به مقامات ریاض می دهند.

وی با بیان اینکه جلوگیری از روند مذاکرات میان دو کشور بیانگر رویکرد مداخله جویانه و خصمانه رژیم صهیونیستی و آمریکا است، ادامه داد: ایران اسلامی بر اساس منطق و عقل بر سر میز مذاکرات حاضر شده لذا طرف سعودی نیز باید با عقلانیت به محور مذاکرات توجه کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه قدرت های فرامنطقه ای می خواهند کشورهای منطقه مانند عربستان به سمت واگرایی سوق یابند و دولت های آنها هیچگاه همگرایی نداشته باشند تا بتوانند اهدافشان را پیش ببرند.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تهران و ریاض ظرفیت ها و توانمندی های خوبی دارند که می توانند بر اساس آنها تعاملاتشان را افزایش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار