آموزش و پرورش بعد از اطمینان کامل مدارس را باز کند

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از سیستم آموزشی می خواهیم پس از اطمینان کامل اقدام به بازگشایی مدارس کند.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 17 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس های درس در این شرایط بسیار امر حساسی است و به همین دلیل از تصمیم گیران این امر می خواهیم با توجه به حساسیت موضوع، پس از حاصل شدن اطمینان و آماده شدن صددرصدی شرایط، اقدام به این کار کنند.
وی یادآورشد: امید می رود با تعاملی که بین دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش وجود دارد، بازگشایی مدارس را با رعایت و نظارت بیشتر و بهتر پروتکل های بهداشتی انجام دهیم.
وی تاکید کرد: رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی در این برهه زمانی بسیار اهمیت دارد و باید هم ضمن توجه به سلامتی و جان دانش آموزان عزیز به فکر تحصیل و علم آموزی آنان نیز بود.
دکتر جمالیان ادامه داد: وجود کمبودهایی در زیر ساخت های فضای آموزشی را قبول داریم، اما از طرفی از همزمانی کرونا و آنفولانزا و در شرایط حساس و شکننده بودن احتمال وقوع موج پنجم نیز نگران هستیم.
وی افزود: گرچه برخی مدارس غیرانتفاعی بدون هماهنگی با مجموعه بهداشت و درمان اقدام به بازگشایی کرده اند، که با عدم رضایت دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت و هم والدین دانش آموزان بوده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون دانش آموزی گفت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد نوبت اول و ۶۰ درصد از جمعیت دانش آموزی واجد شرایط هر دو دز واکسن خود را دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار