استاندار بوشهر : ورزش‌های ساحلی در این استان توسعه می یابد

استاندار بوشهرگفت: باتوجه به ساحلی بودن استان، ورزش‌های آبی و ساحلی از مزیت‌های ورزش استان هستند که توسعه این ورزش‌ها در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ 25 November 2021

 

به گزارش تابناک بوشهر، احمد محمدی‌ زاده روز پنجشنبه در دیدار با کادر فنی و بازیکنان بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی با قدردانی از تلاش ها و موفقیت های آنان افزود: برای حمایت از فوتبال ساحلی استان آمادگی لازم وجود دارد و در این راستا اقدام‌های لازم با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال انجام خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های رشته ورزش فوتبال ساحلی ادامه داد: هزینه‌ها و البته درآمدهای فوتبال ساحلی با بقیه رشته‌ها قابل قیاس نیست و همت و موفقیت ملی‌پوشان بوشهری در این رشته ورزشی حاکی از تفکر بسیجی است که با مشکلات موجود به موفقیت‌های ملی و بین المللی دست پیدا می‌کنند.

محمدی‌زاده گفت: اینکه بازیکنان با حداقل داشته‌ها، افتخارات بزرگ کسب می‌کنند حکایت از تعهد و همت آنان به واسطه داشتن روحیه بسیجی است.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده در مورد فوتبال ساحلی استان اظهارکرد: برای پیگیری مسائل و مشکلات فوتبال ساحلی از جمله زمین فوتبال ساحلی، احداث کمپ تیم ملی و انتخاب اسپانسر از صنایع نفت و گاز، معاون عمرانی استاندار مامور به رسیدگی این امور خواهد بود.

استاندار بوشهر افزود: همچنین با توجه به آغاز نهضت ساخت مسکن در استان، ورزشکاران واجد شرایط در اولویت قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار