ضرورت انتقال آرمان‌های شهدا به نسل جوان

کد خبر: ۱۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳ 04 March 2015
انتقال آرمان‌های شهدا به نسل امروز مهمترین اولویت است
فرماندار شهرستان طالقان گفت: انتقال آرمان‌های شهدا به نسل امروز مهمترین اولویت است.
به گزارش فارس کوروش سلیمی در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور شهرستان طالقان اظهار کرد: نسل امروز باید با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس آشنا شده و خود را موظف بر حفظ آرمان‌های آنان کند.
وی تأکید کرد: لازم است با اجرای برنامه‌های فرهنگی اهداف خود را در این مسیر و در انتقال ارزش‌های دوران 8 سال مقدس به خوبی انجام دهیم.
این مسئول افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال مقدس با جانفشانی و شجاعت در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
لهراسبی با اشاره به اهمیت و جایگاه اردوهای کاروان راهیان نور گفت: این مسئله آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند، باید همه دستگاه‌ها در بحث راهیان نور درگیر شوند تا این اردوها هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.
وی تصریح کرد: راهیان نور تداوم دفاع مقدس است، اعزام کاروان راهیان نور به ویژه برای جوانان لازم است زیرا آنها را با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا بیشتر آشنا می‌کند.
فرماندار طالقان افزود: برای ما افتخار است که برای تداعی یاد و خاطره شهدا کارهایی را انجام دهیم و این یک وظیفه است.
وی همچنین در ادامه گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم و در راستای حراست از آرمانهای شهدا، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم که برگزاری این اردوها در این خصوص بسیار ارزشمند است.
لهراسبی در پایان سخنان خود خواستار برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی بیشتر برای برپایی کاروان‌های راهیان نور و رفع موانع موجود بر سر راه این اقدام ارزشمند شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار