دستگیری ماموران قلابی درساوه

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه سه نفر که با جعل عنوان مامور اقدام به اخاذی از شهروندان می کردند دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ 12 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی" افزود: با اعلام گزارشی به پلیس مبنی بر اخاذی سه نفرتحت عنوان مامور پلیس، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی یادآورشد: با آغاز تحقیقات ماموران انتظامی شهرستان، مشخص شد این افراد از عنوان مامور پلیس سوء استفاده و در نزديكي يكي از عوارضي ها قصد اخاذي از رانندگان را دارند که بلافاصله با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، عملیات دستگیری و شناسایی آنها آغاز شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: با سرعت عمل ماموران كلانتري ۲۰ نوبران این افراد شناسایی و قبل از عمل مجرمانه دستگیر و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده به جعل عنوان مامور پلیس و قصد اخاذی از شهروندان اعتراف کردند كه در بازرسي از خودروی متهمان تعدادی آرم و علائم و البسه نظامي کشف شد .
سرهنگ عیسی آبادی با بیان این که متهمان این پرونده با دستور قضائی روانه زندان شدند، یادآورشد: شهروندان در مواجهه با ماموران و افرادی که خود را مامور ادارات و سازمان های دولتی معرفی می کنند حتما کارت شناسایی آنان رويت کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار