فرمانده سپاه ناحیه رودسر:

اعزام راهیان نور در ایام فاطمیه از رودسر

در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدا با حماسه، ایثار، شهامت و شجاعت خود به ما آموختند که برای حفاظت از این مرز و بوم و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید با بالاترین سرمایه خود که همان جان آدمی است حراست کنیم.
کد خبر: ۱۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶ 04 March 2015
به گزارش تابناک،رحمان عصامی بعد از ظهر امروز در جریان اعزام کاروان راهیان نور رودسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری فاطمیه اظهار کرد: دومین مرحله اعزام کاروان راهیان نور محلات در قالب 11 دستگاه اتوبوس امروز عازم مناطق جنوب می‌شوند. وی افزود: راهیان نور در مدت دو روز اقامت در استان خوزستان از مناطق یادمانی هشت سال دفاع شامل والفجر هشت (اروند)، کربلای پنج (شلمچه)، دهلاویه هویزه و منطقه خیبر (طلائیه) بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به اینکه در این مرحله از کاروان راهیان نور 470 نفر از زائران این شهرستان به مناطق جنگی اعزام می‌شوند، تصریح کرد: 200 نفر از زائران در مرحله نخست راهیان نور محلات در تیرماه به منطقه کردستان اعزام شدند.

وی دشمن‌شناسی و کسب بصیرت در حوزه تقابل با دشمنان خارجی و داخلی را یکی از اهداف اعزام راهیان نور عنوان کرد و گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدا با حماسه، ایثار، شهامت و شجاعت خود به ما آموختند که برای حفاظت از این مرز و بوم و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید با بالاترین سرمایه خود که همان جان آدمی است حراست کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار