دستگیری شرور مسلح در رامسر

اخبار انتظامی مازندران در ۲۹ اردیبهشت

این مقام نظامی به شهروندان توصیه کرد: مغازه و امکان خصوصی خود را به دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کرده و موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۴۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 19 May 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 29/02/1401 درخبرگزاری برترکشورتقدیم حضورتان می گردد .


دستگیری شرور مسلح در شهرستان "رامسر" 
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری شرور سابقه دار و مسلح در عملیات ضربتی پلیسی خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سید جلیل نبوی" با اعلام این خبر، گفت: ماموران کلانتری 12 این فرماندهی با اقدامات گسترده اطلاعاتی متهم به شرارت و درگیری را شناسایی کردند.
وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم به شرارت را شناسایی و با هماهنگی قضائی این فرد را در عملیاتی پلیسی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، اظهار کرد: متهم که داراي چندين فقره سابقه نزاع، درگيري، شرارت و سرقت است در بازرسی از مخفيگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کشف کردند.
سرهنگ نبوی، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

--------------------------------------

سارق اماکن خصوصی در میاندورود به دام افتاد 
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصی با 7 فقره سرقت، خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مجید باقری" در تشریح این خبر بیان داشت: در پي چندين فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.
وي افزود: ماموران با کارهای اطلاعاتی و بررسی صحنه های سرقت، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیرکردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به 7 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ باقری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: مغازه و امکان خصوصی خود را به دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کرده و موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

--------------------------------------

دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در نکا 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره و کشف 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی، افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی به 2 سارق سابقه دار در این رابطه مشکوک شده و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی ها تاکنون به 6فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به پليس110 اطلاع دهند .

--------------------------------------

دستگیری سارق کابل های برق در فریدونکنار 
فرمانده انتظامي فریدونکنار از شناسايي و دستگيري 2 سارق کابل برق با 16 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن هاشم پور"در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع سرقت کابل و سیم های برق در شهرستان فریدونکنار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی 2 سارق سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 16فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ هاشم پور از کشف500 متر سیم از مخفیگاه متهمان خبر داد و در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند

خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار