هنرمند اثر گذار ، مطالبه گر و متعهد است

تابناک-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره فیلم اردیبهشت هرمزگان گفت: هنرمند اثرگذار، مطالبه گر و متعهد است.
کد خبر: ۱۰۴۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۳ 22 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان اسمعیل جهانگیری فیلمسازان را فرمانده هان  خط مقدم فرهنگی و هنری توصیف کرد و افزود:زنده یاد نادر طالب زاده در راس هنرمندان مطالبه گر و متعهد قرار دارد و از این نوع فیلمسازان در هرمزگان بسیارند و جای افتخار دارد که ایشان از فیلمسازان هرمزگانی به کرات تمجید کرده است .

وی افزود: نادر طالب زاده همچون شهید آوینی تکرار نشدنی است و 

جبهه فرهنگی کشور از این دست ژنرال های هنری و فرهنگی کم ندارد .

دبیر یازدهمین جشنواره فیلم اردیبهشت هرمزگان بیان کرد: قدر داشته مان و کسانی که در مسیر هنر متعهدانه گام بر میدارند را باید بدانیم و شرایط و بستر لازم را برای تولید آثار در تراز نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش مهیا کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: دین و تعهد دست و پاگیر نیست ،هنرمند بعنوان یک انسان نسبت به مردم و آرمان آنها متعهد است و هنرمندان ضروری است نسبت به درخواست مردم مطالبه گر باشند و این نوع مطالبه گری باید همراه با تعهد باشد.

وی در ادامه از فیلمسازان و هیات داوران و هنرمندان تشکر کرد و گفت: وقتی که یک اتفاق خوب در استان رقم می خورد بدون شک بخش قابل توجهی از آن بر عهده هنرمندان است و برگزاری چنین جشنواره ای دستاورد همکاری جمعی است.

جهانگیری اضافه کرد: تلاش در جهت تولید آثار فاخر شایسته ستایش است و هرمزگان ظرفیت ها و سوژه های ناب 

بسیاری دارد زیرا این خطه سابقه پانصد ساله در استعمار ستیزی و کارنامه ای درخشان در هشت سال دفاع مقدس دارد.

وی یاد آور شد: انعکاس دسیسه های دشمنان و روحیه استکبار ستیزی مردم و پرداختن به مقوله هایی همچون گام دوم انقلاب ،جهاد تبیین برعهده هنرمندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار