فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

حفظ دستاوردهای انقلاب مورد توجه بسیجیان است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم‌(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش بسیجیان در عرصه‌های مختلف گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران مورد بسیجیان است و بسیج از حافظان آرمانهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ 24 August 2022

حفظ دستاوردهای انقلاب مورد توجه بسیجیان است

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سردار علی‌ محمد اکبری روز چهارشنبه در گردهمایی کارمندان بسیجی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری همزمان با نخستین روز هفته دولت تاکید کرد: پس از ۴۰ سال از دوران مسئولیت شهیدان رجایی و باهنر، اما همچنان خدمات ماندگار این دو شهید مشخص است.

وی مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌نوازی را از ویژگی‌های بارز شهید رجایی دانست و افزود: فعالیت شبانه‌روزی، حضور در بازار و رسیدگی به وضعیت مستمندان جزو برنامه‌ها و شاخص‌های اصلی این شهید به‌شمار می‌رود.

اکبری شهید رجایی را یک الگو و شهید سپهبُد حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب برای همگان اعلام و تصریح کرد: هدایت‌گری همراه با بصیرت به‌ویژه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر جزو وظایف اصلی فرماندهان بسیج به‌خصوص در دستگاه‌های اجرایی است.

وی یادآور شد: مردم استان در کنار هموطنان دیگر در صحنه‌ها و جنگ‌های مختلف مانند دوران دفاع مقدس، شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، شرایط اقتصادی، تحریم‌ها، جنگ نرم و جنگ سخت ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:اُمیدآفرینی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است که مورد توجه باشد و جهاد تبیین هم به‌صورت ویژه در دستور کار همگان قرار گیرد و مسوولان دولت عملکرد یک‌ساله دولت سیزدهم را به‌ صورت شفاف برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار