رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: با هنجارشکنان برخورد قاطعانه می شود

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:قوه قضاییه با هنجارشکنان و تخریب کنندگان اموال عمومی برخورد قاطعانه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ 25 September 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان با بیان این مطلب گفت: تعدادی از افراد ناآگاه با انجام اقدامات مجرمانه امنیت مردم را به مخاطره انداخته اند و جان مردم رامورد هدف قرار داده اند و رفتار و اعمالشان سنخیتی با اعتراض مدنی ندارد و جزء اغتشاش، آشوب و نا امنی اسمی دیگری نمیتوان روی آن گذاشت.

ناصر عتباتی افزود: دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با توجه به دستورات رئیس محترم قوه قضائیه، برخورد‌های قاطع و محکمی را با این افراد خواهد کرد و مرتکبین علاوه بر مجازات‌های قانونی، خسارت‌هایی را که به اموال عمومی و اموال مردم وارد کرده اند باید جبران کنند.

وی خطاب به جوانان و نوجوانانی که تحت تاثیر احساسات، وارد این آشوب‌ها و اغتشاش‌ها می‌شوند گفت: در رفتار‌ها و اقدامات خود عقبه و اتاق فکر آن‌ها را ببینند و با ضد انقلاب و دشمنان، ناخواسته همکاری نکنند چرا که هر کسی که در این اقدامات مجرامانه مشارکت داشته باشد و با آن‌ها همکاری کند باید در انتظار برخورد‌های قاطع قضایی و قانونی باشد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی بعد از نماز جمعه دیروز خارنشان کرد: مردم نشان دادند همیشه پشتیبان ولایت فقیه و نظام ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و اجازه نخواهند داد خون پاک شهیدان توسط عده‌ای جاهل پایمال شود.

وی از دفاع مقدس به عنوان قدرت اراده مردم نام برد و افزود: مردمی که ۸ سال جنگیدند و ذره‌ای از خاک را به دشمن ندادند هرگز اجازه جولان به ضدانقلاب را نخواهند داد و این فتنه را هم خنثی خواهند کرد.

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان در ادامه به موضوع جلسه که نقل و انتقال کارخانه ذوب آهن ارومیه بود پرداخت و گفت: همه شرایط برای نهایی شدن انتقال و حل مشکلات این واحد تولیدی انجام شده و بزودی نتیجه چند ماه تلاش با آغاز فعالیت این واحد تولیدی دیده خواهد شد.

در ادامه جلسه سرمایه گذاران و مدیران عامل بانک‌ها و نماینده مالک ذوب آهن حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه انتقال این واحد تولیدی پرداختند.

 
 
کپی لینک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار