معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام،

دانشگاه علوم پزشکی ایلام ۳۲ رشته تحصیلی دارد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت :دانشجویان در رشته‌های دکترای حرفه‌ای پزشکی و دندانپزشکی، دکترای تخصصی (phd پژوهشی)، دستیاری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی به تحصیل خواهند پرداخت.
کد خبر: ۱۰۷۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ 05 October 2022

به گزارش  تابناک ایلام ، جهانگیر عبدی مطرح  داشت: تعداد کل دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی ایلام تعداد ۲۸۹۳ نفر و تعداد اعضای هیئت علمی نیز ۲۱۰ نفر می‌باشد.

وی گفت : از دانشجویان ورودی جدید امسال، ۵۶۵ دانشجو از طریق کنکور سراسری، ۱۴ دانشجو در رشته‌های دستیاری اطفال و داخلی، ۴۲ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد، ۳۳ دانشجوی بین الملل و ۱۵۱ دانشجو نیز در مقطع کارشناسی ناپیوسته در این دانشگاه پذیرش شده‌اند.

 عبدی ادامه داد : امسال خوشبختانه سه مرکز آموزش عالی سلامت در شهرستان‌های دهلران، آبدانان و دره‌شهر راه‌اندازی گردیده و ۵ رشته به مجموعه رشته‌های تحصیلی دانشگاه نیز اضافه شده است.

وی  گفت : در سال تحصیلی جدید در مرکز آموزش عالی سلامت شهرستان دهلران رشته‌های کارشناسی پرستاری، کاردانی مبارزه با بیماری‌ها و کاردانی بهداشت خانواده و در مرکز آموزش عالی سلامت شهرستان آبدانان رشته کاردانی مبارزه با بیماری‌ها و در مرکز آموزش عالی سلامت شهرستان دره شهر نیز کاردانی بهداشت خانواده آغاز به کار خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار