برخورد قاطع با اغتشاشگران یک مطالبه عمومی

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت:برخورد قاطع با اغتشاشگران یک مطالبه عمومی است.
کد خبر: ۱۰۸۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 10 December 2022

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان با حضور در حوزه علمیه آیت الله یثربی با تاکید بر هوشیاری در برابر شرایط حساس کنونی کشور گفت: جریان انقلابی، توده مردم و نخبگان حواسشان به حرکت‌هایی که می‌خواهند کشور ما را به ناامنی بکشانند، باشد.
حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی افزود: مستکبران غیر از سیاهی، جنایت و خیانت در حق ملت چیزی ارائه نکردند، و در چند ماه گذشته با راه اندازی جنگ ترکیبی و بسیج همه امکانات اعم از فضای مجازی، فضای حقیقی، تحریم و بیانیه سعی در برهم زدن نظم و امنیت ایران را داشتند.
وی گفت: انتظار داریم در برخورد با جرائم و اغتشاشگران برخورد قاطع صورت گیرد چرا که این مطالبه روز افزون مردم است.
امام جمعه کاشان افزود: سازمان اطلاعات بیش از ۴۷ کشور و سرویس‌های جاسوسی بیش از ١٢کشور در کف میدان بودند تا این نظام را زمین بزنند و بیش از ٣٠٠شبکه ماهواره‌ای در حال تبلیغ بر علیه انقلاب هستند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه وظیفه ما داشتن نگاه بصیریت مندانه و ترکیبی برای شناخت دشمنان است، گفت: دفاع همه جانبه از اصول و ارزش‌های انقلاب از سوی مردم موجب شد تا کنون تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شود.
وی افزود: سلبریتی‌ها با گرفتن پول و برخی هنرمندان با حضور میدانی در اغتشاشات چهره خود را عیان کردند و همراه با توطئه‌های دشمنان و به دنبال راه اندازی و تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی همانند سبک زندگی غربی‌ها با بی بندوباری آن در جامعه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار