سالن تمرین شمشیربازی البرز ایده‌آل نیست

کد خبر: ۱۰۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸ 09 October 2015

دبیر هیئت شمشیربازی استان البرز با بیان اینکه سالن تمرین هیئت شمشیربازی البرز ایده‌آل نیست، گفت: هیئت شمشیر بازی استان البرز دارای مشکلات عدیده‌ای است و متاسفانه این هیئت مورد حمایت تربیت بدنی قرار ندارد.

نیما نظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه مسابقات کشوری شمشیربازی بزرگسالان در بخش آقایان و بانوان در ارومیه برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم شمشیربازی استان البرز نیز در این دوره از مسابقات حضور پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه بازیکنان مرد در تیم "اپه" این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کنند، افزود: این تیم از 4 نفر تشکیل شده که اغلب این اعضا جزء 16 بازیکن برتر در رنکینگ و مقام‌داران کشوری هستند.

دبیر هیئت شمشیربازی استان البرز با تاکید بر اینکه تیم "فلوره" و "سابر" استان به سبب اینکه فعالیت هیئت به تازگی آغاز شده قوی نیست، خاطرنشان کرد: بانوان شمشیرباز البرزی در بخش سابر مدال آسیایی کسب کرده‌اند اما در بخش اسلحه فلوره و اپه مقامی بدست نیاورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به ترتیب 25 و 13 نفر در بخش آقایان و بانوان در رشته شمشیربازی استان البرز فعالیت دارند، تصریح کرد: هیئت شمشیر بازی استان البرز دارای مشکلات عدیده‌ای است و متاسفانه این هیئت مورد حمایت تربیت بدنی قرار ندارد.

نظری یادآور شد: نبود مربی یکی از مهم‌ترین مشکلات هیئت شمشیربازی استان است چرا که مربی باید به صورت رو در رو با ورزشکاران تمرین می‌کند اما متاسفانه در حال حاضر 6 مربی به صورت افتخاری در بخش آقایان و 3 مربی نیز به همین ترتیب در بخش بانوان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه علی‌رغم وجود مشکلات نظیر نبود بودجه و مربی، اداره‌کل ورزش همواره انتظار ارائه بهترین عملکرد در سطح کشور را از ما دارد، گفت: با تمام این تفاسیر سال گذشته موفق به کسب دو مدال آسیایی و 4 مدال کشوری شده‌ایم.

دبیر هیئت شمشیربازی البرز با تاکید بر اینکه سالنی که در اختیار این هیئت قرار دارد ایده آل نیست، افزود: علی‌رغم اینکه درآمد این هیئت منفی است اما اداره ورزش بابت همین سالن از ما اجاره دریافت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار