نظارت جدی برتامین و قیمت کالاهای اساسی در پایان سال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، نظارت برتامین و قیمت کالاهای اساسی در ایام پایانی سال را ضروری دانست.
کد خبر: ۱۰۹۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵ 08 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،علی صفری در نشست مشترک قرارگاه امنیت غذایی که در محل سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، افزود:همه ظرفیت‌های ممکن را برای جلوگیری از گران‌فروشی و تامین کالاهای اساسی به کار می‌گیریم.
وی یادآورشد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و شب عید و سال نو لازم است برنامه ریزی لازم انجام گیرد و تیم های بازرسی به تفکیک هر شهرستان تعیین ووظایف مشخص شود.
وی گفت: با نظارت روزانه و رصد و پایش کالاهای نانوای ها و کالاهای اساسی ماند روغن ، برنج، گوشت و مرغ در بازار ، تلاش بازرسان این است که کمبود و گران‌فروشی رخ ندهد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی همچنین بر انجام اقدامات لازم و هماهنگی در عرضه مستقیم انواع میوه از طریق مراکز عرضه ثابت، و میادین میوه و تره بار استان تاکید کرد.
وی همچنین خواستار استفاده کامل از ظرفیتهای نظارت و بازرسی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی و تعزیرات حکومتی و بازرسان بسیج برای کنترل قیمت ها، جلوگیری از احتکار و عرضه خارج از شبکه و کشت مشترک شد. صفری با بیان اینکه تشکیل جلسات منظم تنظیم بازار را در ایام پایانی سال ضروری است گفت: لازم است برای ذخیره ‌سازی، تامین و توزیع کالاهای اساسی و پایش مستمر موجودی کالاهای اساسی در استان برنامه‌ریزی شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی بر انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای تسهیل و تسریع در فرآیند ارسال کالاهای اساسی در ایام پایانی سال تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار