آسمان ایران با رجعت شهدای گمنام عطرآگین شد

یادداشت: مریم پاسالار
کد خبر: ۱۱۰۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ 28 December 2022

به گزارش تابناک هرمزگان// مریم پاسالار در یادداشتی نوشت : این روزها آسمان ایران معطر شده از بوی یاس های بهشتی و خاک کشور مزین شده به پیکر پاک شهدای گمنام.
این روزها بیش از هر زمان دیگری بوی ایثار و از خودگذشتگی و عشق به وطن در کل خاک پاک ایران عزیز پیچیده شده است و داغ دل مادران و همسران و فرزندان و همرزمان شهدا بازهم تازه شد.
داغی که هرگز فروننشست.بار دیگر آسمان در تشیع باشکوه پیکر پاک و مطهر این شهدا گریست. و چه خوب شد که مصادف بود با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها،مادرانی که به حرمت زهرای مرضیه صبوری کردند و امانت دار خوبی بودند، همه آنان که زخمی بر دلشان به جا مانده، آمده بودند و
جگرگوشه هایشان را بدرقه کنند و دستشان را بسپارند به بانوی دو عالم،اینان از همان ابتدا که فرزندان و شیر مردان خود را راهی نبرد حق علیه باطل کردند،همه را بیمه حضرت زهرای مرضیه کردند و خیر و دنیا و آخرت را برایشان خواستار بودند و آه از این چشم انتظاری که امانشان را بریده است.
در حفظ و نگهداری این خاک پاک چه خون ریخته شده و چه سرها داده ایم! و تا به امروز برای اقتدار و آبادانی ایران عزیز چه رنج هایی که نکشیدیم. این ایستادگی و اقتدار آسان به دست نیامده که با تلنگری از دست برود وهمه ما با تمام قدرت برای سربلندی ایران عزیز ایستاده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار