به یاد مرحوم حاج حبیب الله درخشان/ پیام تشکر خانواده درخشان از مردم شریف چابهار

در پی درگذشت مرحوم حاج حبیب الله درخشان، خانواده ایشان در پیامی از ابراز همدردی مردم شریف چابهار که با حضور در مراسم تدفین، بزرگداشت و یادبود آن مرحوم شرکت کردند تقدیر و تشکر نمودند.
کد خبر: ۱۱۰۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷ 25 April 2023
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
 
هر آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده‌ای را توان تفسیر آن نیست و بر آن چه که حکمت متعالیه‌اش تعلق می‌گیرد، هیچ کس را جرأت تعبیر و تعدیل نمی‌باشد لذا بر آن چه که می‌دهد شاکریم و بر نداده‌هایش صبر می‌کنیم چه سخت است باور نبودنش و قبول ندیدنش و چه غم انگیز است چشم بر شب‌هایی داشتن که در آن فانوس تنهایی ما را با خود آتش می‌زند.
با شایسته‌ترین و عالی‌ترین عبارات و سخنان به هر زبان و هر لهجه می‌ستاییم، محبت‌های شما بزرگواران را.
چه آن کس که با ابراز محبت و پیام و تماس خاطر سوگوارمان را تسلی بخشید و چه آن کس که به قدوم مبارک خود و چه آن عزیزی که به خط و جراید گرد غم از چهره غمگین ما زدود.
در مقام شما چه می‌توانیم بگوییم که اقیانوسی از لطف و رحمت را برگ‌های خسته و کوفته‌مان جریان دادید،
با این عمر کوتاه خاکی، قادر به جبران الطاف شما نیستیم، پس دست به دامان ذات کبریایی دراز می‌کنیم
و از درگاهش می‌خواهیم تا پاسخگوی این همه لطف از روی عنایت خویش باشد!
بدین وسیله از عنایت و حسن توجه کلیه سروران، دوستان، آشنایان و همکاران که در مراسم تشیع و به خاک سپاری پدرمان حاج حبیب الله درخشان  ما را مدیون لطف و غریق محبت خویش نمودند از صمیم قلب تقدیر و  قدردانی  تشکر نموده و  سپاسگزار همدلی و مهر همه ی مهربانانی که در سخت ترین و تاریک ترین لحظات عمرمون ،همراهمون بودند و هستند، هستیم.
آرزو می کنیم در خوشی هاشان ،توان تلافی داشته باشیم.
 فرزندان : خلیل الله درخشان - صلاح الدین درخشان
 
_____________________
تابناک سیستان و بلوچستان ضایعه درگذشت مرحوم حاج حبیب الله درخشان را به خانواده معظم ایشان، خصوصا فرزند برومندشان، جناب آقای دکتر صلاح الدین درخشان و نوه عزیز آن مرحوم، هنرمند چیره‌دست جناب آقای سعید درخشان تسلیت عرض نموده، برای روح آن مرحوم از درگاه باریتعالی طلب مغفرت و آرامش ابدی و برای خانواده محترم، طلب صبر و بقای سلامت می‌نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار