استاندار کردستان:

اساتید دانشگاه زمینه جهاد تبین را فراهم کنند

استاندار کردستان گفت: مراقبت از نسل آینده در فضای تربیتی مناسب لازمه گسترش جهاد تبین توسط اساتید دانشگاه‌ها است.
کد خبر: ۱۱۰۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 09 May 2023

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی کوشا عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه کردستان اظهار کرد: ابعاد جنگ ترکیبی ابعاد پیچیده و گسترده‌ای است که شناخت لایه‌های آن بسیار سخت و دشوار بوده و بهتر است مراقبت از نسل آینده در فضای تربیتی مناسب مورد توجه قرار گیرد.

 

زارعی کوشا افزود: دشمن امروز با بی‌هویت کردن اصالت تاریخی و فرهنگی پیشینیان سعی می‌کند تا نسل آینده را متناسب با افکار و اندیشه‌های مسموم خود هدایت کرده اما ضرورت دارد اساتید زمینه جهاد تبین و تعالی دانشجویان را در شایسته‌ترین مناسب کشور فراهم کنند.

 

وی ادامه داد: در فضایی که درگیر القائات رسانه‌ای هستیم کار و مجاهدت اساتید گروه معارف در آگاهی‌بخشی به دانشجویان از ارزش ویژه و خاصی برخوردار است.

 

وی تصریح کرد: متأسفانه دشمن نسل جوان ما را هدف قرار داده است و اساتید دانشگاه در پیدا کردن هویت گمشده نسل جوان نقش دارند و باید برای این مهم تدابیری اساسی بیندیشند.

 

استاندار کردستان با بیان اینکه کاری که توسط اساتید دانشگاهی در حوزه معارف صورت می‌گیرد در واقع دفاع از اسلام ناب محمدی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است، افزود: به اندازه‌ای روی مسائل مالی و دستمزد معلمان و اساتید متمرکز شده‌ایم که جایگاه واقعی آنان را فراموش کرده‌ایم و این در واقع ظلم به معلمان و اساتید است.

 

در این جلسه با حضور استاندار کردستان از اساتید گروه معارف تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار