راه اندازی پنج واحد صنعتی راکد مازندران

طبق ارزیابی‌های معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در کمتر از ۱۶ ماه گذشته ۱۵۳ بنگاه اقتصادی به چرخه تولید بازگردانده شد.
کد خبر: ۱۱۱۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ 29 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران گفت : پنج واحد صنعتی راکد مازندران طی هفت روز گذشته با اعطای تسهیلات ۶ میلیارد تومانی و تقسیط معوقات بیمه‌ای، مالیاتی و بانکی به چرخه تولید باز گردانده شد.

حسن خیریانپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که با برگشت این تعداد بنگاه اقتصادی به چرخه تولید برای ۴۰ نفر شغل ایجاد شده است، افزود : طبق زمان‌بندی و با پیگیری موردی مشکلات تولیدکنندگان، درصدد شکوفایی تولید و اشتغال در مازندران هستیم.
وی با بیان این که، در ابتدای سال گذشته، ۳۷۵ واحد صنعتی راکد در مازندران وجود داشت، خاطر نشان کرد : طبق ارزیابی‌های معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در کمتر از ۱۶ ماه گذشته ۱۵۳ بنگاه اقتصادی به چرخه تولید بازگردانده شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران با اشاره به روند مثبت اشتغالزایی برای افراد بیکار در کارخانه‌های استان طی ماه‌های گذشته، افزود: اشتغالزایی برای ۶ هزار نفر در حوزه صنعت مازندران از دستاوردهای ماندگار دولت مردمی سیزدهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار